Ik heb een domeinnaam + webspace geregistreerd en in gebruik bij bedrijf A.
Wegens omstandigheden en nieuwe ontwikkelingen heb ik een nieuwe domeinnaam geregistreerd bij bedrijf B. Ik heb in de aanvraag aangegeven dat de nieuwe domeinnamen mogen "doorlinken" redirecten naar de domeinnaam (+ webspace) bij bedrijf A. Nadat dit administratief verwerkt en geactiveerd was bezocht ik mijn nieuwe domeinnaam (geregistreerd bij bedrijf B ) en zag tot mijn schrik dat ik naar de hoofd-reclame-pagina van bedrijf A werd gestuurd.
Ik heb ze gemaild en gevraagd waarom dit was, ik kreeg de volgende reply:
Mag dit wel trouwens?
Wegens omstandigheden en nieuwe ontwikkelingen heb ik een nieuwe domeinnaam geregistreerd bij bedrijf B. Ik heb in de aanvraag aangegeven dat de nieuwe domeinnamen mogen "doorlinken" redirecten naar de domeinnaam (+ webspace) bij bedrijf A. Nadat dit administratief verwerkt en geactiveerd was bezocht ik mijn nieuwe domeinnaam (geregistreerd bij bedrijf B ) en zag tot mijn schrik dat ik naar de hoofd-reclame-pagina van bedrijf A werd gestuurd.
Ik heb ze gemaild en gevraagd waarom dit was, ik kreeg de volgende reply:
Houd die man mij nou voor het lapje of kan een verwijzing in de vorm zoals hierboven beschreven echt niet?Het domein www.(naam).nl draait als hostheader domein. Dit betekent dat de
webserver uw verwijzing niet herkent. Er zijn in principe twee oplossingen: het
toevoegen van de betreffende naam aan onze webserver, wat een extra account
zou betekenen en dus ook extra kosten of het verhuizen van het domein naar
onze DNS wat in verhouding minder kost.
De verhuizing kunnen we eventueel overnacht uitvoeren, zodat morgenochtend
alles bereikbaar zal zijn.
Mag dit wel trouwens?