Toon posts:

Proview PX-986N

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vandaag een 19" monitor staan voor 195 euro.. oke leuk en aardig wel erg cheap.. Hij kon ook maar max 1600x1200 aan op 60Mhz maar dat boeit me niet draai daar toch niet op..

Google en http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find lieten me in de steek bij

Proview +PX-986N als zoek opdracht. De winkel is dicht nu en voor de rest heb ik niet echt tijd om hem te bekijken in de winkel, dus wie kan me vertellen of dit een beetje monitor is?

Ik heb de specs hier onder (copy & past).
CRT Size 19" (17.9" Viewable)
Dot Pitch 0.25mm
Recommend Resolution 1024*768,85Hz
Maximum Resolution 1600*1200
Horizontal Frequency 30-86KHz
Vertical Frequency 50-160Hz
Dot Rate 145MHz(typical)
Refresh Rate 1600*1200@60Hz
1280*1024@75Hz
1024*768@95Hz
800*600@120Hz
640*480@150Hz
Control Type OSD
Degauss Power on/Manual
Memory Sets 11 Preset
Preset/user 8 User
Contrast, Brightness, Yes
H-pos, V-pos, H-size, Yes
V-size, Pincushion Yes
Rotation Yes
Trapezoid Yes
Parallel Yes
Unbalance Yes
OSD Location Yes
Display Frequency Yes
Color/Color Temperature Yes/2
Moire Reduction Yes
Voltage AC100V to 240V
Consumption 110W(MAX)
Connector Signal 15-pin mini D-sub
Safety & EMI UL,CUL,FCC-B,DHHS,TUV/GS,CE,MPR-II
TCO 95/99 TCO95(Optional)
DDC 1/2B Plug&Play Yes
Power Savings Yes
Multimedia Feature N/A

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 18:34 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je zou de specificaties van deze monitor kunnen vergelijken met de specificaties van andere (bekende) monitoren, dan heb je een soort van overzicht. Let er dan wel goed op dat specs nog lang niet alles zegt, en aangezien er geen reviews oid van de monitor te vinden zijn kan ik je weinig anders aanraden dan de monitor eerst in het echt te bekijken, dan zie je snel of het wat is :)

Mij lijkt deze monitor me net even TE goedkoop, ook de refrashrate op 1280 x 1024 (de standaard resolutie op een 19") is te laag om lekker mee te kunnen werken (maar als jij alleen op 1024 x 768 werkt zal jij dat niet zo belangrijk vinden). Wat jij goed beeld vind is voor iedereen anders, zelf kijken is dus de beste (de enige) mogelijkheid :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 26 mei 2003 @ 20:24:
Je zou de specificaties van deze monitor kunnen vergelijken met de specificaties van andere (bekende) monitoren, dan heb je een soort van overzicht. Let er dan wel goed op dat specs nog lang niet alles zegt, en aangezien er geen reviews oid van de monitor te vinden zijn kan ik je weinig anders aanraden dan de monitor eerst in het echt te bekijken, dan zie je snel of het wat is :)

Mij lijkt deze monitor me net even TE goedkoop, ook de refrashrate op 1280 x 1024 (de standaard resolutie op een 19") is te laag om lekker mee te kunnen werken (maar als jij alleen op 1024 x 768 werkt zal jij dat niet zo belangrijk vinden). Wat jij goed beeld vind is voor iedereen anders, zelf kijken is dus de beste (de enige) mogelijkheid :)
Tja.. maar ik heb geen tijd om hem te testen :(... jammer anders was ik echt effe langs die winkel gegaan maar helaas.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maar wat wil je anders? Wij kunnen moeilijk voor jou bepalen of jij het een goede monitor vind voor dat geld :P

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 26 mei 2003 @ 21:02:
Maar wat wil je anders? Wij kunnen moeilijk voor jou bepalen of jij het een goede monitor vind voor dat geld :P
Tja meschiens was hier iemand met zown monitor :).. en die kon mij vertellen om deze te halen of te laten staan.