voor einde jaar in top3

Pagina: 1
Acties:

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
als mijn berekeningen goed zijn, staan we begin december op de 3e plaats onder
1: AT
2: /.

DPC heeft om de volgende teams in te halen nodig:

FreeBSD :03
Amiga :30
Warped :51
Hackzone :59
Russian :80
Evangelista:116
/. :276
AT :592

AT haalt /. over ca 122 dagen in.

Hier staan m'n berekeningen:
<A HREF="ftp://24.132.50.201/dpc-opmars.xls" TARGET=_blank>ftp://24.132.50.201/dpc-opmars.xls</A>

commentaar als het niet juist is.
(om daggemiddelde te bepalen heb ik gebruikgemaakt van gemiddelde van augustus tot nu toe)

In deze berekeningen is MF6 niet meegenomen.
Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Mijn IE loopt niet vaak (lees: nooit) vast, maar met die link van jou lukte het zowaar....

edit: maar met save target as.. ging het een stuk beter :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als de PhF eruit gaat dan gaat AT een stuk minder doen. Ook gaan wij steeds meer doen en heb je MF6 niet meegeteld zoals je zelf zegt.

Als het winnende blokje niet te snel gevonden wordt hebben we best een kans om op 1 te komen. Tenminste, als we zo door blijven gaan. We moeten natuurlijk op passen dat we geen /. effect krijgen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Gizmo_mokum
Piball, was niet de bedoeling, heb het direct hier getest, maar hij wil excel openen, dat lukt misschien niet.

Verwijderd

Jammer dat ik de berekening niet kan zien... ik heb geen exell oid. Als ik mij niet vergis zit er bij M$ office toch een mogelijkheid om naar html te converteren? Als je dat zou willen doen kan ik hem ook bekijken :)

Zou inderdaad wel erg goed zijn als wij in de top 3 staan, maar met de huidige snelheid (vandaag met MF meer dan 2M) zit er zelfs meer in :)

• Gizmo_mokum
Ok, heb ik effe gedaan, staat hier
<A HREF="ftp://24.132.50.201/dpc-opmars.htm" TARGET=_blank>ftp://24.132.50.201/dpc-opmars.htm</A>

Als het met deze snelheid oor blijft gan, dan kunnen we eind dit jaar zelfs /. voorbij gaan, zit er wel een maximum aan het aantal blocks per dag ??

(morgen nr 8: Free DPC ) >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

PunkGuy:

Zoek naar Excelviewer.exe

Staat ook op een C'T CD.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1