Monitor uit en aan

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 22:44

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Is het slecht om de monitor steeds in de stand-by stand te schakelen om energie uit te sparen. 100Wkh of 5Kwh dit scheelt nog al wat. Ik heb de monitor op 10 min staan bij de energie instelling van XP.

Het oneindige X 0

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:13
Een monitor moet er wel tegen kunnen om veel aan en uit gezet te kunnen worden, maar is het niet gewoon makkelijker om je beeldscherm handmatig uit te zetten als je 'm even niet gebruikt? Bespaart je nóg meer stroom en standby is wat gevaarlijker dan normaal uit ;)

The devil is in the details.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Kwh :?

Volgens mij is dat een compleet andere 'hoeveelheid' stroom dan watt :)

[edit]
Ja, is ook wel normaal, maar 5Kwh is toch echt wat anders dan 5 Watt... Of ben ik nou gek :?

[Ontopic Edit :) ]
Het lijkt me eigelijk alleen maar goed voor de monitor, op het opwarmen / afkoelen na...

Als dat ding continue voor niks aanstaat zallie toch minder lang meegaan dan wanneerie uitgeschakeld wordt bij geen gebruik.

Maar ook hier geldt dat je het waarschijnlijk niet zult merken, zo'n ding gaat echt wel jaren mee..

[ Voor 93% gewijzigd door Scatman_II op 26-05-2003 18:42 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

kwh is Kilowatt maal uur.
niets raars aan, dat is normale manier waarop het electriciteitsbedrijf de verbruikte energie meet.

Verwijderd

Gewoon op standby zetten elke keer dat ie aangaat gaan de meeste monitoren "degausen" en als je em weer aanzet moet ie weer helemaal opwarmen...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is al regelmatig langsgekomen.

Zie ook de GoT-search :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.