[ISDN] Voedingspanning Quattrovox 1 ?

Pagina: 1
Acties:

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 21:33

Part

Helemaal niets.....

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat voor voedingspanningen een Quattrovox 1 nodig heeft.
Dit staat als het goed is op de adapter.
Wat ik wil weten zijn de spanningen, stroomsterktes en of het wissel of gelijk spanning is.
Wissel spanning is als er een slingel ding ~ achter staat en gelijkspanning een streepje - of een =

Ik heb er hier namelijk 1 staan zonder voeding.
Als ik de voeding van een webvox gebruik dan kan ik hem wel programmeren en er mee bellen alleen geeft hij geen bel signaal aan de telefoons.
Ik heb hem al open gemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat hij 1 voedingspanning meer nodig heeft als de webfox.

• Part

Part

Helemaal niets.....

Topicstarter
Ik schop hem toch maar even omhoog.

Voor de Quattrovox 4 weet ik ondertussen wel wat de voedingspanningen moeten zijn :
Voeding voor quattrovox 4
Output: 8v~/500mA/4VA
Output: 22v~/200mA/4,4VA
Output: 40v~/40mA/1,6VA

Als iemand een Quattrovox 1 heeft zou hij dan voor mij even willen kijken op de adapter of daar de zelfde spanningen en stroomsterktes op staan?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:46
Heb er hier een paar liggen, dus ik dacht, ik kijk even, zijn het allemaal Quattravox II en III's, welke dus gewoon een 230V aansluiting hebben :)

• Part

Part

Helemaal niets.....

Topicstarter
Heb er hier een paar liggen, dus ik dacht, ik kijk even, zijn het allemaal Quattravox II en III's, welke dus gewoon een 230V aansluiting hebben
230v aansluiting is een stuk handiger. :)
In ieder geval bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Omdat ik dezelfde vraag heb als de TS en zijn vraag nog niet volledig is beantwoord schop ik het berichtje maar even omhoog.
Ik wil dus graag weten welke spanning de Quattrovox I gebruikt. Hij krijgt zijn spanning via een RJ45 aansluiting, dus het zou ook wel handig zijn als iemand kan vertellen op welke pinnetjes (1-8) de spanning moet staan.
Misschien kan iemand even op de adapter kijken en dan de pinnetjes nameten met een voltmeter?
Ik heb de handleiding opgezocht op de KPN site, maar daar staat nergens een spanning vermeld. Enkel de ingangsspanning van de adapter, maar dat die 230V is dat had ik nog wel kunnen raden. :P

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 22:31
Ik ken de quattrovox I niet maar als je zegt dat de spanning via de RJ45 binnenkomt dan denk ik dat de NT1 dat misschien wel levert. Daar zit (bij mij althans) ook een 230V stekker aan. Die stekker hoef je niet per se aan te sluiten. Alleen als je ISDN apparatuur via de leiding wil voeden.

edit: typo's

[ Voor 4% gewijzigd door marcus22 op 13-08-2003 12:45 ]

There is no place like 127.0.0.1

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[Airwolf] schreef op 10 september 2002 @ 18:05:
Sorry, ik was het helemaal vergeten.

Ik heb net even gekeken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Input: 230V~/50Hz/68mA/15,7VA
Fuse: <rechthoek met streep doorheen> T100ma
Output: 8v~/500mA/4VA
Output: 22v~/200mA/4,4VA
Output: 40v~/40mA/1,6VA

Type: FW6799/15.0509

Dit heb ik dus direct van de adapter overgeschreven, dus ik hoop dat je er wat aan heb.

Ik mag dan mijn natuurkunde een beetje vergeten zijn, maar zoiets zet je toch niet ffies zelf in elkaar ?
Ik wist dat ik dit een keer gepost had, maar dan moet je wel weten waar je moet zoeken. ;)

Alstu. :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Attilla op 13-08-2003 13:02 ]

Verwijderd

@marcus: dat had ik al geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

@Airwolf: die posting had ik wel gevonden, maar omdat de voeding via een RJ45 aansluiting loopt, moet ik dus wel weten op welke pinnen van de RJ45 plug die spanning moeten staan. Het lijkt er op dat het niet simpelweg 1 spanning is, en om nu zelf iets te gaan klussen met drie verschillende output spanningen is me iets te complex.

• Part

Part

Helemaal niets.....

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 13 augustus 2003 @ 13:01:
[...]

Ik wist dat ik dit een keer gepost had, maar dan moet je wel weten waar je moet zoeken. ;)

Alstu. :Y)
Heb ik gezien, ik heb zelfs in de 2de post al een link gegeven naar deze info.
Waar het mij om ging is wat zijn de voedingspanningen van de Quattrovox 1.

Die je opgeeft zijn namelijk van de Quattrovox 4,
of zijn die het zelfde als van de Quattrovox 1?
Pagina: 1