Toon posts:

[98]Blauwe schermen en fatale errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg blauwe schermen tijdens het internetten en kazaa, ook wel eens offline.
933 mhz, 20 GB, 128 mb intern geheugen, 56k modem, 32mb NVidia Geforce 2
Ik heb al geprobeerd de PC op te schonen, opnieuw win98 erop gezet.
Ik heb al geprobeerd om ander geheugen erin te zetten.
Nu wil ik Win 2000 Pro op zetten. Is dat een goed idee? Ben ik dan van de blauwe schermen af?
Wat zou het anders kunnen zijn?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hmmmz... Mijn kristallen bol is defect. Kun je me zeggen WELKE foutmelding er staat in die blauwe schermen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

ja zet er maar win2k pro op als je dan nog blauwe schermen krijgt heb je of foute hardware of 2: software die niet goed functioneerd of 3: een probleem dat ik niet kan verklaren

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als de blauwe schermen worden gegenereerd door hardware fouten heeft het installeren van een ander OS weinig zin. Dus, zoals RobIII al zegt, geef eens de foutmeldingen. En test je hardware eens (memtest86, harddisk test tool etc).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
mmm memtest86 heb ik al gedaan, het geheugen is perfect.
Hoe kan ik de rest testen? Of misschien heeft iemand nog een beter idee en/of ervaringen hiermee?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 18:47:
mmm memtest86 heb ik al gedaan, het geheugen is perfect.
Hoe kan ik de rest testen? Of misschien heeft iemand nog een beter idee en/of ervaringen hiermee?
Geef nou eens aan welke foutmeldingen je krijgt...

Zoeken naar: tool testen harddisk

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1