http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Opstarten met shift ingedrukt al geprobeerd.
Ben je van X.2 via X.2.1.....naar X.2.5 en X.2.6 gegaan en tussentijds niet,
of maar een enkele keer, je Schijf bevoegdheden hersteld (eigenlijk doen na elke installatie) met Disk utility of Drive 10 of DiskWarrior3.
Raar probleem, heb zoiets nog niet meegemaakt...
Ben je van X.2 via X.2.1.....naar X.2.5 en X.2.6 gegaan en tussentijds niet,
of maar een enkele keer, je Schijf bevoegdheden hersteld (eigenlijk doen na elke installatie) met Disk utility of Drive 10 of DiskWarrior3.
Raar probleem, heb zoiets nog niet meegemaakt...
zoek eens rond op http://www.macosxhints.com/
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Start even op met je Jaguar CD en voer onder de Schijf-EHBO eens wat reparatiewerk uit (eerst disk-utility starten)
Nog liever eens de disk laten controleren door DiskWarior of Drive en evt. Norton Utilities 2.0
edit: dubbelpost
Nog liever eens de disk laten controleren door DiskWarior of Drive en evt. Norton Utilities 2.0
edit: dubbelpost
[ Voor 7% gewijzigd door remier op 27-05-2003 21:01 ]
Heah what?!?? O, signature??
Verwijderd
En mocht dat allemaal niet werken dan kun je ook even proberen om in te loggen als root.
Als dat NIET werkt zou ik een herinstallatie aanraden.
Als dat WEL werkt zou ik een nieuwe user voor jezelf aanmaken en de oude weggooien (wel eerst even de progsels en documenten overhevelen)
Als dat NIET werkt zou ik een herinstallatie aanraden.
Als dat WEL werkt zou ik een nieuwe user voor jezelf aanmaken en de oude weggooien (wel eerst even de progsels en documenten overhevelen)
Dit soort problemen zijn vaak problemen met preferences, om dit te testen kan je in single-user booten (appeltje-s) en dan via de CLI je eigen preferences folder even hernoemen. Hierdoor maakt OSX een nieuwe Preferences folders met default waardes.
Makkelijker: je kan ook booten in OS9 en de Preferences folder even ergens andes neerzetten/hernoemen.
Makkelijker: je kan ook booten in OS9 en de Preferences folder even ergens andes neerzetten/hernoemen.
[ Voor 3% gewijzigd door zakalwe op 05-06-2003 14:10 . Reden: toevoeging ]
Pagina: 1