Ik wild een 2400+ op mn ga 7zxe zetten, maar vanwege de pcb versie 1.1 kon dit niet. Nou moet een 2200+ wel kunnen, met een nieuwe biosversie. Dat is echter een beta versie4, en ik heb geen idee hoe ik die moet installeren. Via het flashprogramma zou het moeten kunnen, maar dat werkt niet bij mij in ieder geval. Tips?
Welke stappen had je al gedaan? Bij welke stap ging het mis? Welke stappen verwachtte je nog meer te moeten doen? Had je al op de Gigabyte site gekeken hoe je de BIOS moet flashen? (er staat een linkje met in de koeieletters "How to reflash MB BIOS" op de BIOS download page
)
Als de 2200+ wordt ondersteunt kun je er vanuit gaan dat de 2400+ ook werkt. Is immers dezelfde cpu alleen wat hoger geclocked.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 15:47:
Ik wild een 2400+ op mn ga 7zxe zetten, maar vanwege de pcb versie 1.1 kon dit niet. Nou moet een 2200+ wel kunnen, met een nieuwe biosversie. Dat is echter een beta versie4, en ik heb geen idee hoe ik die moet installeren. Via het flashprogramma zou het moeten kunnen, maar dat werkt niet bij mij in ieder geval. Tips?
welk flash proggie heb je gebruikt danVerwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 15:47:
van de cd of een nieuwe van de site.
probeer anders eerst de ander ff
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Pagina: 1