MSN Messenger logt auto in

Pagina: 1
Acties:

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 14:53

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Goedendag Luitjes en zo

Ik gebruik de messenger onder XP die standaard ingebakken zit in XP. Nou heb ik die laatst automatisch laten updaten. Zodra ik het verbinding maak met internet meldt hij me automagisch aan. Dit kon ik eerder uitschakelen. bij extra en dan nog wat. Een vinkje uitzetten ergens. Maar ik zie nergens meer dit vinkje.
Iemand een ideen waar ik dat kan uitzetten?

MSN versie 4.7.2009

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 07:39
extra - opties - algemeen

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Moet je ff naar tabblad opties gaan en daar uitvinken.

Tools------->Options------->tabblad general geloof ik :)

[ Voor 10% gewijzigd door CycloneX op 26-05-2003 15:43 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Dat is het hem nou net, ik snap ook wel dat dat daar eerder zat. Ten eerste algemeen is er niet meer en in het tabblad account kan ik niet uitvinken dat automatisch aanmelden teogestaan is, want dat zit er niet meer.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

mutsje

Certified Prutser

Tools >> Options >> General > Allow automatic sign in when connected to the internet.
Die uitschakelen.

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Maar het is zeker weten 4.7... hij sloeg nix op in je .NET paspoort ofzo op je pc :?

Jah idd wat mutsje zegt, en ook gelijk al die ongein uitschakelen :)

[ Voor 30% gewijzigd door CycloneX op 26-05-2003 15:46 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
mutsje schreef op 26 mei 2003 @ 15:44:
Tools >> Options >> General > Allow automatic sign in when connected to the internet.
Die uitschakelen.
Even hierboven lezen en mijn begin post lezen

• Master__R
Anders uninstall je 4.7 ff en zet je 5.0 erop, dan heb je alles wel weer zoals het hoort denk ik.

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wacht een ff heb jij mail via Outlook, daar staat ook bij opties dat Messenger start als je Outlook start.

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 09:50
Heb je niet toevallig bij het tabblad privacy het vinkje aan gezet bij "this is a shared pc...."

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
4.7.2009 en als ik naar extra -> opties -> ga heb ik 6 tabbladen
Persgegevens::Telefoon::Voorkeuren::Privacy::accounts::verbinding

• Master__R
Of gooi gewoon je passport eraf, dan kan ie ook niet meer aanmelden.

staat het ook niet bij voorkeuren?

[ Voor 22% gewijzigd door Master__R op 26-05-2003 15:48 ]

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Tabblad: Persgegevens is nieuw voor mij :?

[ Voor 3% gewijzigd door CycloneX op 26-05-2003 15:49 ]

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
ftjansen schreef op 26 May 2003 @ 15:47:
Heb je niet toevallig bij het tabblad privacy het vinkje aan gezet bij "this is a shared pc...."
Of ik dit aan of uit zet, dit maakt niets uit. Ik zie niet ineens extra opties verdwijnen of verschijnen

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Niels99 schreef op 26 May 2003 @ 15:49:
Tabblad: Persgegevens is nieuw voor mij :?
Persoonlijke gegevens(tja moet allemaal ingetypt worden ;) )

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Gaat op een onoplosbaar probleem lijken 8)7 heb je nie programma's geinstalleerd ofzo die er voor zorgen dat je steeds inlogd.

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Kheb laatst Norton antivirus(internet security) geinstalleerd en ik weet niet of hij daar automatische access rules voor opsteld, maar het kan daar misschien wat mee te maken hebben, maar ja dat zou toch niet zo mogen zeg maar :(

[ Voor 5% gewijzigd door koli-man op 26-05-2003 15:57 ]

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

Topicstarter
Niels99 schreef op 26 mei 2003 @ 15:47:
Wacht een ff heb jij mail via Outlook, daar staat ook bij opties dat Messenger start als je Outlook start.
gebruik Outlook Express en daarbij heb ik automatisch aanmelden bij windows messenger uitstaan

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
DIT is echt de meest voorkomende klacht die je maar kunt hebben. Hij vraagt ook niet meer om password omdat die in je profiel staat opgeslagen. Er zijn verschillende manieren en officieel zou het gewoon moeten werken als je in je useraccounts gaat kijken want daar staan ze opgeslagen (Waarschijnlijk) en dan wil je verwijderen maar lukt niet.

Maar zoek eens wat hier want er zijn hierover al 100 topics gegaan ongeveer. En allen met dezelfde uitkomst, dat het verdomde lastig kan zijn er vanaf te komen en dat het veel tijd kan kosten eer het je gelukt is.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Han
  • Niet online

Han

MSN = Software Algemeen

p.s. als je iets wilt toevoegen aan je laatste reply dien je gebruik te maken van de editknop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif). Je kan je bericht uitbreiden tot 24 uur na het posten. Dus niet achter elkaar posten, bvd :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1