Mijn PC staat bijna tegen de muur aan met daarachter een kabelgoot waar alle kabels in zijn gepropt. Mijn 19" Ilyama Vision Master Pro 454 staat bovenop de kast dat dus een desktop model is. De kabel is ongeveer 2 meter lang en ligt in de goot in allerlei rare posities tussen alle andere kabels. Hierdoor vertoont het beeld op mijn monitor een lichte ruis, en nadat ik gisteren even met wat andere kabels ben bezig geweest ook nog eens ghosting.
Ik denk dat het enorm zou helpen als ik een kortere kabel zou nemen. Aan 20 cm zou ik al genoeg hebben. Ook de voedingskabels zouden drastisch kunnen worden ingekort (dat kan ik zelf nog wel).
Ik heb al even gezocht, maar de korste monitorkabels die ik kan vinden zijn 1,5 meter. Veel te lang dus. Ik zou zelf een kabel kunnen maken maar losse connectors/kabel kan ik ook al niet vinden. Wie heeft er nog tips?

De gele VGA zit op een DVI adapter die naar mijune 2e monitor gaat, de grijze daarboven gata naar mijn 1e en gaat links op de foto mijn monitor weer in.
Ik denk dat het enorm zou helpen als ik een kortere kabel zou nemen. Aan 20 cm zou ik al genoeg hebben. Ook de voedingskabels zouden drastisch kunnen worden ingekort (dat kan ik zelf nog wel).
Ik heb al even gezocht, maar de korste monitorkabels die ik kan vinden zijn 1,5 meter. Veel te lang dus. Ik zou zelf een kabel kunnen maken maar losse connectors/kabel kan ik ook al niet vinden. Wie heeft er nog tips?

De gele VGA zit op een DVI adapter die naar mijune 2e monitor gaat, de grijze daarboven gata naar mijn 1e en gaat links op de foto mijn monitor weer in.
[ Voor 13% gewijzigd door Johnny op 26-05-2003 15:27 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.