"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
I'm not a complete idiot - several parts are missing.
Verwijderd
Nadeel is dat de sql database gebruik maakt van de ruimte waarop de sql database draaid. Ombouwen is misschien een optie, maar erg veel werk..BredeP schreef op 26 May 2003 @ 14:39:
Kun je het PHP-gedeelte niet op je kleine server uitvoeren, en die 50MB bij die universiteit gebruiken als storage. Verwijs je vanaf je kleine server gewoon naar de images die je op die grote hebt staan.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
WvdWest schreef op 26 May 2003 @ 14:40:
Plaatjes op de 50 MB server en de commentaren in MySQL op de andere server?
te laat
I'm not a complete idiot - several parts are missing.
Ik gaf gewoon het antwoord wat ik in mijn gedachten bij een dergelijk probleem zou proberen. Wel iets om me misschien eens in te gaan verdiepen, maar dat terzijde.
Verwijderd
Ik voeg er alleen wat info aan toeBredeP schreef op 26 May 2003 @ 14:43:
Flipke, ik ben ook niet echt een crack op het gebied van webdesign en sql etc.
Ik gaf gewoon het antwoord wat ik in mijn gedachten bij een dergelijk probleem zou proberen. Wel iets om me misschien eens in te gaan verdiepen, maar dat terzijde.
Het enige dat mag is client sided scripting. De rest allemaal niet.koli-man schreef op 26 May 2003 @ 14:41:
wat wil je precies nu? Een pakket met php en mysql waarmee je kan oefenen of een image gallery met asp wat wel mag van de uni? Verklaart u nader
Het enige wat ik er mee wil een een image gallery met comment. Het komt uiteindelijk te staan op de pagina van de kleine server (voor die moet ik lappen en een groter data-pakket is niet echt een optie).
Kost dus wel $23,- per jaar.PilatuSSS schreef op 26 mei 2003 @ 14:42:
ik weet niet of het precies aan je eisen voldoet maar misschien is www.pbase.com wat
Aangezien ik nog 50 mb gratis heb liggen hier zou ik het zonde vinden
- PHP/MysqL script schrijven op de 'kleine' server en images op de 50MB hosten.
En (deze verzin ik nu ter plekke voor je
- Een simpel javascript schrijven dat een mooie thumbnail pagina voor je bouwt. Als je zorgt dat je bestandsnamen logisch zijn zou je een script kunnen maken dat alleen een 'aantal' nodig heeft om zo uit de directory een hele thumbnail pagina te genereren.. Is te doen in een paar regels javascript...
allen dan heb je een bannertje. maar minder zal niet gaan lukken voor noppes
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
En zoals al geopperd word, flikker je imgs op je free en die php scripts op je andere.
Van mij hoeft het nog geen eens een automatische thumbnailer... liever niet, dan kan namelijk alles op de gratis variant
probeer dat eens, werkt voor mij perfect
Dit topic is gesloten.
![]()