[IE Explorer] Vage searchbar

Pagina: 1
Acties:

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 12:32
Gezocht maar niet veel gevonden.
[rml][ IE] Adresbalk: enter keyword or web address here *[/rml]
Deze link beschrijft er iets over maar telkens als ik de reg entry verwijder, pc weer opnieuw opstart dan is ie er weer.

Http://b11394.wabu.com/passtrough/popupbaropener.html
Deze url vind ik ook terug in mijn registry.

Adaware vindt na opstarten 4 entries en na verwijderen is het ook even weg..totdat ik de PC weer opnieuw opstart.
In mijn Explorer werkbalk heb ik een optie om de searchbar niet te laten zien en de entry luidt als volgt " RQULYSTCSTP " Natuurlijk kan ik niets vinden met deze benaming.
Helaas gebruiken meerdere mensen mijn pc hier op het werk dus ik weet niet wat er geinstalleerd is.. Proximitron biedt een (tijdelijke) uitkomst maar ik wil deze troep er af hebben. Wat ook erg vaag is dat als ik gebruik maak van lokale proxy, welke Proximitron gebruik van maakt dan kan ik niet meer updaten vanaf de windows updatesite.

Wie weet wat dit is en wat kan ik er aan doen om er definitief vanaf te zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door stretch op 26-05-2003 14:30 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals je op de website waar je naar linkt al kunt zien, heb je last van lop.com.

O.a. in Oplossing voor LOP.COM gevonden zijn daar wat tips voor neergezet. Zie ook de SA FAQ en [search=lop.com] voor extra tips, misschien staat er nog wat nieuws naast de info in je al gevonden topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

dat zit in de nieuwste versie van msn plus 2.10.36 is dat geloof ik, ik had er ook al last van, ik gebruik nu msn 6 beta, en daar werkt msn plus toch niet mee dus heb hem maar weer eraf gepleurd

[ Voor 36% gewijzigd door Toet3r op 26-05-2003 14:36 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• stretch
Het is geen TJAR.COM of LOP.COM (no results found in registry), noch een MSN messenger variant want die staat niet geinstalleerd.
De unistall tool van LOP.COM werkt ook niet..Na reboot is het gewoon weer present..
Het is wel een hele vervelende variant van LOP of TJAR..Zoveel weet ik wel..

[ Voor 18% gewijzigd door stretch op 26-05-2003 14:44 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is wel zeker lop.com. Niet alleen maak je verbinding met lop.com als je de pagina opent, ook verwijst de about knop gewoon naar lop.com.

Of het in plus wordt meegeleverd weet ik niet (het zou voor mij trouwens een heeele goede reden zijn om plus nooit te installeren als het zo is, maar dat is totaal offtopic), ook kan het via andere software (m.n. shareware) worden geinstalleerd, ook kan het binnenkomen via een IE met een te lage beveiliging cq. te snel op ja klikken op 'foute' wesites,

Maar alle tips in de vele topics over lop.com werken dus niet? Dus DNS naam aanpassen etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• stretch
http://lop.com/new_uninstall.exe
Ik vond deze link in een andere topic en dit proggie werkt dus ..Ik ben alle vervelende troep kwijt. Ik wil iedereen bedanken voor de hulp.
Het is dus wel LOP.com...

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-08 12:57

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Het zit inderdaad in de nieuwe msn Plus install, maar het is met 1 vinkje uit te zetten (of niet Koen ;) ;P )

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Pagina: 1