keb net een 2e hands slot 1 mobo gekocht met onboard sound en 8mb sis video en kwam thuis pas tot de ontdekking dat er aleen maar een toetsenbord aansluiting opzat en verder nix 
dus niet eens een monitor aansluiting of seriele poorten of printer poort.
ik neem aan dat er ooit apparte kabels met aansluitingen opzaten maar die heb ik dus niet
er staat geen merk op maar na wat zoeken op internet ben ik tot de conclusie gekomen dat het een pc chips mobo moet zijn.
(die site is pas echt traag.)
gelukkig zitten er bij elk model daar een voorbeeld foto bij en er staat er twee bij die er veel op lijken (M726 en de M747) maar met een pci slot minder(3 ipv 4). (zal je altijd zien dat net mijn bord net niet wordt genoemd)
mainboard: at
chipset: ik denk intel bx
(staat niet intel op maar wel: pc100, BX100 beetje vreemd, opde andere zit een goudkleurige koeler geplakt)
4 pci, 1 isa
onboard video: 8mb sis 6326 agp
onboard sound: sound pro ht1869v+
amibios
powerconnector: at en atx
foto:
wie heeft er ervaring met deze dingen en wat voor kabel moet ik hebben om die onboard videokaart aan mijn monitor te hangen.
want als ik er nu een pci kaart instopt geeftie geen beeld omdat in de bios de onboard agp als eerste wordt geinitialiseerd.
en een overzichtje van de jumper settings wordt ook zeer gewaardeerd
.
dus niet eens een monitor aansluiting of seriele poorten of printer poort.
ik neem aan dat er ooit apparte kabels met aansluitingen opzaten maar die heb ik dus niet
er staat geen merk op maar na wat zoeken op internet ben ik tot de conclusie gekomen dat het een pc chips mobo moet zijn.
(die site is pas echt traag.)
gelukkig zitten er bij elk model daar een voorbeeld foto bij en er staat er twee bij die er veel op lijken (M726 en de M747) maar met een pci slot minder(3 ipv 4). (zal je altijd zien dat net mijn bord net niet wordt genoemd)
mainboard: at
chipset: ik denk intel bx
(staat niet intel op maar wel: pc100, BX100 beetje vreemd, opde andere zit een goudkleurige koeler geplakt)
4 pci, 1 isa
onboard video: 8mb sis 6326 agp
onboard sound: sound pro ht1869v+
amibios
powerconnector: at en atx
foto:

wie heeft er ervaring met deze dingen en wat voor kabel moet ik hebben om die onboard videokaart aan mijn monitor te hangen.
want als ik er nu een pci kaart instopt geeftie geen beeld omdat in de bios de onboard agp als eerste wordt geinitialiseerd.
en een overzichtje van de jumper settings wordt ook zeer gewaardeerd
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who