Toon posts:

Bluetrek in combinatie met 6310i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met de Bluetrek headset (Bluetooth).
Als ik namelijk in de auto zit en probeer te bellen, gebeurt het héél vaak dat de verbinding met de headset gewoon weg valt. Op de website van Bluetrek staat vermeldt dat het te maken kan hebben met storende factoren of met de afstand tussen headset en telefoon. Dit is bij mijn weten dus niet het geval en vindt het best wel irritant dat het niet werkt.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of is deze headset niet helemaal ok.

p.s. Als ik hem thuis gebruik komt het probleem ook weleens voor, of als ik de telefoon b.v. in mijn zak stop.

B.v.d. voor jullie reacties

Verwijderd

ik heb dat probleem ook, voornamelijk als ik een ander mobiel nummer draai.
Wat het zou kunnen zijn weet ik niet, maar dat het irritant is daar was ik al achter.
soms heb ik het als ik gebeld wordt ipv dat als ik wil bellen.

Verwijderd

Dat moet niets te maken hebben met de afstand, bluetooth zou het over een afstand van 10 meter gewoon moeten doen. Volgens mij is dit het zelfde probleem als met de dongles voor de pc i.c.m. bluetooth, werken negen van de 10 ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de auto zit wordt deze afstand niet overschreden. (zo'n grote heb ik namelijk niet :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de headset terug gestuurd naar de fabrikant, hoop dat zij een oplossing hebben. In ieder geval bedank!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb mijn bluetrek ook terug gestuurd. Hij was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Volgens mij waren de knopjes op de headset gewoon kapot. Problemen met de verbinding heb ik niet echt gehad. Wel crashed mijn 6310i regelmatig. Dat gebeurd meestal als ik een verbinding heb met mijn bluetrek en dan door de menu'tjes van de telefoon heen blader.

Verwijderd

xantos schreef op 02 June 2003 @ 21:09:
Ik heb mijn bluetrek ook terug gestuurd. Hij was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Volgens mij waren de knopjes op de headset gewoon kapot. Problemen met de verbinding heb ik niet echt gehad. Wel crashed mijn 6310i regelmatig. Dat gebeurd meestal als ik een verbinding heb met mijn bluetrek en dan door de menu'tjes van de telefoon heen blader.
welke versie van de bluetrek hadden jullie dan?

Verwijderd

probleem komt door Nokia 6310i => bekend toestel met problemen met Bluetooth!
firmware update bij Nokiahelpt
Pagina: 1