• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:45

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Mijn vader heeft (omdat in z'n nieuwe auto een carkit zat voor nokia foons) een nokia 6310 gekregen. Maar gisteren gebeurde het.. hij heeft um prcies een week maar gister kieperde er wat koffie over waarna de toetsen een beetje raar geluid maakte qua mechanica. Vandaag belde hij naar me op vanaf z'n werk met dat ding en de verbinding was opeens verbroken en dat ding is vanzelf uitgegaan.

Wie weet hoe je dit kan oplossen? Pa is nu erg ;( ;( ;( en :( dat z'n mooie foontje nu verrot is.

Wat moet ik (of m'n pa) nu doen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Ik denk dat als je niet voor hoge kosten wilt gaan staan, je het beste 'm kunt afspoelen onder gedestilleerd water. Daarna GOED drogen (=aantal dagen), en tussentijds NIET aanzetten.
Evt kun je vooraf 'm zover mogelijk demonteren, zodat je 'm goed kunt schoonmaken. Remember: hoe langer je wacht, hoe erger de koffie + zooi vast komt te zitten.

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Idd goed spoelen met gedestilleerd water (dit kun je o.a. bij de meeste benzinestations en bouwmarkten kopen).

Na het schoonmaken op een plekje leggen waar die kan drogen, maar liever niet direct in de zon (vindt die 'foon ook niet leuk :))

Als dat niet werkt kun je op de zwarte markt in Beverwijk proberen een nieuw binnenwerk te scoren, let wel op dat je precies weet wat je moet hebben en betaal niet teveel (garantie tot de deur).

Mocht er nog garantie op de telefoon zitten dan geef ik je daar weinig kans mee; zodra ze bij Nokia ook maar het geringste spoortje van waterschade vinden worden ze helemaal para :(

[ Voor 1% gewijzigd door real[B]art op 26-05-2003 14:56 . Reden: Typo's :) ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"