Hallo,
Na het zelf twee uur geprobeerd te hebben met behulp van w3schools en weet ik wat allemaal voor sites vraag ik het hier maar.
Ik heb een simpele xml file met een aantal albums erin. Die wil ik d.m.v. een xsl file laten zien. Dit zijn de files:
xml:
xsl:
Als ik dit uitvoer dan krijg ik echter alleen de title van het album en de eerste track, terwijl ik 1x de titel wil zien en alle tracks. Ik heb al vanalles geprobeerd, een aparte for-each voor de tracks maar het werkt geen van allen. Hoe kan ik dit doen, heeft iemand een tip of een site waar ik het antwoord kan vinden?
Na het zelf twee uur geprobeerd te hebben met behulp van w3schools en weet ik wat allemaal voor sites vraag ik het hier maar.
Ik heb een simpele xml file met een aantal albums erin. Die wil ik d.m.v. een xsl file laten zien. Dit zijn de files:
xml:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <album>
<albumtitle>Darkness and Hope</albumtitle>
<artist>Moonspell</artist>
<trk>01. Darkness and Hope</trk>
<trk>02. Firewalking</trk>
<trk>03. Nocturna</trk>
<trk>04. Heartsheaped Abyss</trk>
<trk>05. Devilred</trk>
<trk>06. Ghostsong</trk>
<trk>07. Rapaces</trk>
<trk>08. Made of Storm</trk>
<trk>09. How we became fire</trk>
<trk>10. Than the Serpents in my Hands</trk>
<trk>11. Os Senhores da Guerra</trk>
</album> |
xsl:
code:
1
2
3
4
5
6
| <TABLE border="1" style="border-collapse: collapse;">
<xsl:for-each select="collectie/album[artist='Moonspell']">
<TH><xsl:value-of select="albumtitle"/></TH>
<TR><TD><xsl:value-of select="trk"/></TD></TR>
</xsl:for-each>
</TABLE> |
Als ik dit uitvoer dan krijg ik echter alleen de title van het album en de eerste track, terwijl ik 1x de titel wil zien en alle tracks. Ik heb al vanalles geprobeerd, een aparte for-each voor de tracks maar het werkt geen van allen. Hoe kan ik dit doen, heeft iemand een tip of een site waar ik het antwoord kan vinden?