Hallo Iedereen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Op dit moment ben ik bezig met een project dat gebruik maakt van Direct Sound. Ik moet een wave file afspelen, en vanwege toekomstige ontwikkelingen doe ik dat met DirectSound.
Ik gebruik 3D buffers en het extende waveformat. Alle initialisatie gaat goed en zonder errors. Als ik probeer de buffer te locken geeft die functie echter de waarde DSERRPRIOLEVELNEEDED terug. Ik heb de output van de SetCooperativeLevel gecontroleerd en dat is gewoon DS_OK.
De code van deze functies ziet er als volgt uit:
Weet iemand wat het probleem kan zijn, of hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat dank,
Miep
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Op dit moment ben ik bezig met een project dat gebruik maakt van Direct Sound. Ik moet een wave file afspelen, en vanwege toekomstige ontwikkelingen doe ik dat met DirectSound.
Ik gebruik 3D buffers en het extende waveformat. Alle initialisatie gaat goed en zonder errors. Als ik probeer de buffer te locken geeft die functie echter de waarde DSERRPRIOLEVELNEEDED terug. Ik heb de output van de SetCooperativeLevel gecontroleerd en dat is gewoon DS_OK.
De code van deze functies ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| MainhWnd = GetSafeHwnd(); hr = m_pDS->SetCooperativeLevel(MainhWnd, DSSCL_NORMAL); .... VOID* pbData = NULL; VOID* pbData2 = NULL; DWORD dwLength; DWORD dwLength2; int lPos=0; DWORD m_dwBufferBytes; hr= m_pDSBuffer->Lock(lPos, m_dwBufferBytes, &pbData, &dwLength, &pbData2, &dwLength2, 0); |
Weet iemand wat het probleem kan zijn, of hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat dank,
Miep