Toon posts:

EXIF informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een progje waarmee je de EXIF informatie bij je dig.foto's zit vastzet, zodat als ik deze open in bijv. ACDsee dat deze niet verwijderd wordt.
Deze foto is namelijk daarna niet meer te zien op mijn dig.camera.
Ik heb heel google afgezocht maar niet echt iets gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Schop,

misschien naar GT ??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nee, geen move.to/GT - behalve als je wilt weten hoe je de foto's toch kan zien in je camera zonder EXIF info. Maar dat kunnen ze je totaal niet helpen als je niet aangeeft om welke camera het gaat ;)

En ontopic: de pics readonly maken (eventueel zelfs met NTFS rechten) is niet genoeg?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 27 May 2003 @ 11:40:
Nee, geen move.to/GT - behalve als je wilt weten hoe je de foto's toch kan zien in je camera zonder EXIF info. Maar dat kunnen ze je totaal niet helpen als je niet aangeeft om welke camera het gaat ;)

En ontopic: de pics readonly maken (eventueel zelfs met NTFS rechten) is niet genoeg?
Ik had gehoopt dat men ze kon bewerken met behoud van enige EXIF informatie, zonder dat onding van een Dimage Viewer :r .

Maar jouw "behalve als je wilt weten hoe je de foto's toch kan zien in je camera zonder EXIF info", zou ik namelijk ook graag willen weten maar dat vraag ik wel bij GT ;) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 15:35 ]