Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik geloof dat ECDC een aspi-layer installeerd waar nero ruzie mee heeft.
Of kwam het nou door directcd.....
ik draai het nooit naast elkaar. Op de website van nero bieden ze n bootwizard aan zodat je kan kiezen tussen nero of ECDC. zou niet voor niets zijn denk ik dan.
Ik zou t bij nero houden.
Waarom wil je beide?
Of kwam het nou door directcd.....
ik draai het nooit naast elkaar. Op de website van nero bieden ze n bootwizard aan zodat je kan kiezen tussen nero of ECDC. zou niet voor niets zijn denk ik dan.
Ik zou t bij nero houden.
Waarom wil je beide?
eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
/me heeft ook slechte ervaringen met Nero/ECC combo's. BSODs en ander ongemak. Niet aan beginnen.
Ik heb echt heel lang alles samen gedraaid gehad en het werkte als een tierelier.
Moet ik wel bij zeggen dan ik ECDC 5 platinum had en die eerst installeerde. Dat was een probleem op mijn bakkie met XP prof SP1 NL maar als ik die aan het werken had met een bepaalde XPupdate (de nieuwste werkte vreemd genoeg niet bij mij) dan kon ik gewoon Nero (de nieuwste installeren) en cloneCD en gamejack.
Maar goed, ik lees net de titel en mijn hele verhaal gaat niet meer op want ik ken ECDC 6 niet.
Moet ik wel bij zeggen dan ik ECDC 5 platinum had en die eerst installeerde. Dat was een probleem op mijn bakkie met XP prof SP1 NL maar als ik die aan het werken had met een bepaalde XPupdate (de nieuwste werkte vreemd genoeg niet bij mij) dan kon ik gewoon Nero (de nieuwste installeren) en cloneCD en gamejack.
Maar goed, ik lees net de titel en mijn hele verhaal gaat niet meer op want ik ken ECDC 6 niet.
P.Duh! lekker puh!
Verwijderd
Ik heb hier probleemloos Easy CD Creator 6 en Nero naast elkaar draaien hoor.
Ik heb alleen niet het Direct-CD deel geinstaleerd, dus ik weet niet of dat problemen zal geven.
Ik heb alleen niet het Direct-CD deel geinstaleerd, dus ik weet niet of dat problemen zal geven.
Het probleem (en het genoemde "geruzie" tussen Nero en ECDC) zit idd in het DirectCD gebeuren. Als je die niet installed zou het goed moeten gaan... ... ... meestal
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
precies, dat direct cd gedeelte, xp dat automatisch het branden wil opeisen+ en nero automatische start kunnen allemaal voor conflicten zorgen....
Pagina: 1