Die staan er dus volgens het boekje niet, maar misschien de OC-Shop of een of andere gekke handelaar die eraan is weten te komen
Verwijderd
Ik heb 'm bij meerdere stands gezien (zeker drie). Welke dat precies waren weet ik niet meer...
Verwijderd
Net gekocht in hal 7 bij OC shop 99 florijnen, 'k heb weer genoeg speelgoed ingeslagen:)
Dat kan dus niet, want die zijn er niet, in Hal 7 staat ComptechWorld, misschien dat je die bedoeld? (Altijd fijn als je de naam van de winkel onthoud als je iets koopt)
jaaaaa natuurlijk moet je die afstand rubertjes laten zitten ! Anders breekt je core doormidden !!!!!
Volgens mij heb ik de FOP38 bij de CTW stand gezien.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nou jezus kon echt nergens de FOP38 vinden heb al door al die standjes geperst vandaag
zonder resultaat
Ik snap dus echt niet hoe en waar jullie die Fop38 hadden gezien heb alleen die van Alphs gezien die erop lijkt.
Maar ja heb wel andere leuke dingen gekocht en dat maakt het dan weer goed*D
zonder resultaat
Ik snap dus echt niet hoe en waar jullie die Fop38 hadden gezien heb alleen die van Alphs gezien die erop lijkt.
Maar ja heb wel andere leuke dingen gekocht en dat maakt het dan weer goed*D
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Een Alpha en Delta fan bij CTW voor 150.- op HCC gekocht . Iets te duur maar ja heb ik dan ook meten . PC hele nacht laten staan en de temp. is 42C . Ik heb Duron 700@1GHZ ( 9,5*105 Core 1.85 ) . Ik moet nog die Artic Silver pasta gaan kopen en kijk hoe die werk of de temp. gaat verder omlaag of niet ??? Ervaring iemand ?? Bedankt .
Gr.
Gr.
Pagina: 1