Haya,
Afgelopen weekend hebben wij een poging gewaagd om met een aantal mensen een generals battle te houden. Normaal gesproken belt iedereen in op een pptp vpn servertje bij mij thuis, zodat we lekker kunnen gamen.
Nu zit er bij een maat van me, nog een andere maat met zijn pc, en zou graag ook mee willen spelen.
Maar het lijkt erop alsof het niet gaat werken.
Zodra gebruiker A inbelt, krijgt hij netjes een ip toegewezen en kan ook een game joinen. Zodra Gebruiker B in belt, Kan deze niet inloggen onder generals (connection time out) EN als B ingebeld is, komt alles in een echo wat gebruiker A onder de generals chat tikt.. ( bij Hoi komt er 2 x uit)
Zodra gebruiker A of B disconnect, disconnecten allbei de verbindingen.
Het lijkt er dus op dat de modem geen 2 vpn`s ondersteund?
Vpn server : poptop
Modem (van de probleem gevallen) : Thomson speedtouch
Iemand een idee of ervaringen met 2 vpn verbindingen op 1 lijn (met generals)
Greetz
Afgelopen weekend hebben wij een poging gewaagd om met een aantal mensen een generals battle te houden. Normaal gesproken belt iedereen in op een pptp vpn servertje bij mij thuis, zodat we lekker kunnen gamen.
Nu zit er bij een maat van me, nog een andere maat met zijn pc, en zou graag ook mee willen spelen.
Maar het lijkt erop alsof het niet gaat werken.
Zodra gebruiker A inbelt, krijgt hij netjes een ip toegewezen en kan ook een game joinen. Zodra Gebruiker B in belt, Kan deze niet inloggen onder generals (connection time out) EN als B ingebeld is, komt alles in een echo wat gebruiker A onder de generals chat tikt.. ( bij Hoi komt er 2 x uit)
Zodra gebruiker A of B disconnect, disconnecten allbei de verbindingen.
Het lijkt er dus op dat de modem geen 2 vpn`s ondersteund?
Vpn server : poptop
Modem (van de probleem gevallen) : Thomson speedtouch
Iemand een idee of ervaringen met 2 vpn verbindingen op 1 lijn (met generals)
Greetz