Toon posts:

[SP-GD] Topic over oude consoles en hoe ontwikkelingen nu.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst dat bij een nieuwspost op de FP redelijk wat gepost werdt, dit ging over Atari meen ik, hierbij kwam oa aan bod; Hoe dat de oude game consoles waren, Welke ontwikkelingen er gaande zijn in de console wereld.

Zou er intresse zijn in een topic als dit om in Gaming - Discussies te zetten? Zoja dan maak ik een mooie openingspost voor het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan natuurlijk altijd een mooi topic maken.

Als jij een topic maakt waar je wat dingen voor uitzoekt een stukje schrijft en evt. wat plaatjes erbij zet, dan kan ik me niet voorstellen dat één van de SP mods daar iets tegen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 26 mei 2003 @ 10:53:
Je kan natuurlijk altijd een mooi topic maken.

Als jij een topic maakt waar je wat dingen voor uitzoekt een stukje schrijft en evt. wat plaatjes erbij zet, dan kan ik me niet voorstellen dat één van de SP mods daar iets tegen heeft.
Ik zou me daar nog wel wat voor van kunnen stellen..:
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 10:04:
Hoe dat de oude game consoles waren
Goeie oude (retro) consoles deel II
Welke ontwikkelingen er gaande zijn in de console wereld.
Het Grote XBOX Topic Deel 4
Het Grote Gamecube Topic Deel 30
Het grote PS2 topic

Die onderwerpen die je aankaart zijn dus al (actieve) topics over. Ik weet precies hoe je je topic wilt doen maar ik kan me voorstellen dat als het van deze topics een clone wordt er eventueel een slot oid op komt.
Maargoed, ik beslis daar niet over. :P

[ Voor 1% gewijzigd door kamerplant op 26-05-2003 14:58 . Reden: typo ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 26 May 2003 @ 10:59:
[knip]
Die onderwerpen die je aankaart zijn dus al (actieve) topics over. Ik weet precies hoe je je topic wilt doen maar ik kan me voorstellen dat als het van deze topics een clone wordt er eventueel een slot oid op komt.
Maargoed, ik beslis daar niet over. :P
Ja daarom wou ik het weten, ik kom vedder nooit in Gaming, maar er zijn dus al veel topics over die lopen.
Dan laat ik het lekker zoals het nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

die grote topics zijn een grote zooi waarin alles door elkaar besproken wordt, een topic over hoe oude en nieuwe consoles technisch werken zie ik daar niet bij staan hoor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 26 mei 2003 @ 11:51:
die grote topics zijn een grote zooi waarin alles door elkaar besproken wordt, een topic over hoe oude en nieuwe consoles technisch werken zie ik daar niet bij staan hoor.
Mwa gewoon praten over de oude gameplay, dat die games toch wel beter waren dan tegenwoordig(vind ik), beetje over de concurentie tussen Sega, Atari, Nintendo, Playstation, Microsoft. Hoe dat ze het aanpakken en hoe de ontwikkelingen lopen, wie dat terugkomt(sega kwam meen ik terug met een nieuwe console, teminste daar dachten ze over). Maar vooral oldschool gameplay, tetris, pacman, mario, sonic, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

ah ok, dat is er idd al wel. Ik dacht dat je het over specs en technische kanten wilde hebben. Een snes is imo redelijk bijzonder, wat-ie met z'n 2,7mhz processortje doet :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1