Wij loggen in op een NT 4 domein met Windows Xp Clients, alles werkt al lange tijd perfect, sinds vanmorgen kunnen een aantal gebruikers niet inloggen op het domein -> zwervend profiel wordt niet gevonden, gevolgd door een fatal error (blauw scherm), pc wordt dan automatisch gereboot. Heb geprobeerd om in te loggen op een andere pc als 1 van die gebruikers, maar dat makt niets uit, ook blauw scherm. Als ik in de Usermanager kijk staat er nu bij fullname d
Verwijderd
Is je PDC per ongeluk down geweest, waardoor je sam database beschadigd is geraakt?.
Misschien staan er wat nuttige dingen in de event viewer. Even kijken dus.
Ik denk dat je het beste even een nieuwe gebruiker aan kan maken. Aangezien het er toch maar een paar zijn.
Misschien staan er wat nuttige dingen in de event viewer. Even kijken dus.
Ik denk dat je het beste even een nieuwe gebruiker aan kan maken. Aangezien het er toch maar een paar zijn.
Graag Evenid's uit je system en application log.
Ook kunnen je profiles corropt zijn.
Maar aller eerst is er veel meer informatie nodig.
Ook kunnen je profiles corropt zijn.
Maar aller eerst is er veel meer informatie nodig.
Verwijder (tijdelijk) de roamingprofile directory eens. Werkt het dan wel is je roaming profile corrupt
Heb inderdaad maar de profielen van een aantal gebruikers weggegooid en opnieuw aangemaakt. Ik snap alleen niet hoe dit zomaar kan gebeuren. In de eventviewer kan ik niets terug vinden. Als ik op een willekeurige pc inlog als die bepaalde gebruiker krijg de melding dat het zwervende profiel niet werd gevonden en vervolgens een fatal error C000021A. Het zit dus echt in het profiel. het gekke is zoals ik al eerder zei dat de gebruikersnaam (fullname) ineens rare tekens bevatte.
Het probleem is voor nu in iedergeval opgelost
Het probleem is voor nu in iedergeval opgelost