Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Mooie score DPC! Houden zo!
Gisteren m'n pctje weer voorzien van internet, want de firewall blokte de client
Nu dus weer een paar uurtjes per dag draaiend
Gisteren m'n pctje weer voorzien van internet, want de firewall blokte de client

Feli CC met 100k 
Verder gaat het niet onaardig met DPC, maar het kan beter. Wie weet komt dat nu wel weer nu de stats weer lijken te werken
Verder gaat het niet onaardig met DPC, maar het kan beter. Wie weet komt dat nu wel weer nu de stats weer lijken te werken
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 28168
wh00000000000000tttttt!!
Great job team! Op naar die #1
Echt een major mijlpaal dit, 1 van de mooiere die je kunt meemaken! Hard voor gewerkt enzo, lang voor gewerkt, veel herinneringen, blablabla, gewoon 1337
Great job team! Op naar die #1
Echt een major mijlpaal dit, 1 van de mooiere die je kunt meemaken! Hard voor gewerkt enzo, lang voor gewerkt, veel herinneringen, blablabla, gewoon 1337
Ehm, ik draai nog steeds D2OL op mijn computer, en daarmee haal ik gemiddeld zo'n 20 candidates aldus Dspy...Anoniem: 49528 schreef op 26 May 2003 @ 11:26:
En wat heb jij daar aan bij gedragen?![]()
Way to go FireRain!
Idd gaan meeste credits naar Lief_adje aka FireRain, die heeft 1/3 van die 100.000 gedaan
Maar ik heb toch een respectabele 5,128 candidates gedaan
Nice flushing Crazy Cows ! Gefeli met mijlpaal !!
Lijkt idd op "good old days"
Nog een paar van dat soor dagen en ik zak weer een plekkie ( duurt wel erug lang zeg )
Nog een paar van dat soor dagen en ik zak weer een plekkie ( duurt wel erug lang zeg )
[ Voor 19% gewijzigd door geintje op 26-05-2003 11:46 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Juh, we're working on itgeintje schreef op 26 mei 2003 @ 11:45:
Nice flushing Crazy Cows ! Gefeli met mijlpaal !!![]()
En we willen ook maar gelijk voor de #1 gaan, 't zal wat langer duren, maar ja
CrazyCows gefeliciteerd en dat jullie Geintje maar snel uit de Top 2 mogen knikkeren. 
Verder staat DPC boven Anandtech en dat is ook altijd lekker. We gaan die nummer #1 terugpakken
Verder staat DPC boven Anandtech en dat is ook altijd lekker. We gaan die nummer #1 terugpakken
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hij is fijn, er zijn weer 2 nieuwe sars candidates bijgekomen.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1