Ik heb vandaag het programma Active Smart geinstalleerd.
Het ziet er allemaal wel netjes uit alleen bij het opstarten van het programma krijg ik deze mededeling:
-26 May 2003 19:35:05 :: ALERT
[WDC WD400BB-00DEA0] - SMART attribuut wijziging:
Attribuut : 07 - Seek Error Rate
Laatst gemeten waarde : 200
Nieuwe waarde : 100
Wat ik heb gedaan: De search gebruikt en dus links naar andere progseltjes gevonden zoals Diskhealth Speedfan etc.
Helaas deed speedfan het niet.
Ik heb dus intotaal iets van 3 progseltjes gebruikt en alle3 gaven ze veraneringen van van het seek error attribute aan.
DIt is alleen bij het opstarten van de PC. is het dan normaal dat sommige smart attributen afwijken?
Ik ben ook nog effe op de site van WD geweest, maar daar kon ik niets specifieks vinden over SMART waarden.
Het betreft een Western Digital HDD 40 Gb 7200 Rpm 2 mb cache
Het ziet er allemaal wel netjes uit alleen bij het opstarten van het programma krijg ik deze mededeling:
-26 May 2003 19:35:05 :: ALERT
[WDC WD400BB-00DEA0] - SMART attribuut wijziging:
Attribuut : 07 - Seek Error Rate
Laatst gemeten waarde : 200
Nieuwe waarde : 100
Wat ik heb gedaan: De search gebruikt en dus links naar andere progseltjes gevonden zoals Diskhealth Speedfan etc.
Helaas deed speedfan het niet.
Ik heb dus intotaal iets van 3 progseltjes gebruikt en alle3 gaven ze veraneringen van van het seek error attribute aan.
DIt is alleen bij het opstarten van de PC. is het dan normaal dat sommige smart attributen afwijken?
Ik ben ook nog effe op de site van WD geweest, maar daar kon ik niets specifieks vinden over SMART waarden.
Het betreft een Western Digital HDD 40 Gb 7200 Rpm 2 mb cache
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 03:28 ]