Toon posts:

[promise] Fast trak lite flashen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik en veel mensen met mij hebben de Promise Fasttrak Lite 133 onboard raid.

Weet iemand het bios hiervan te flashen is ?

Deze controller zit op mijn ASUS P4533 en ik hoopte eigenlijk de niet lite versie te kunnen flashen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

FF [search=promise Fasttrak lite flashen] doet wonderen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-02 17:20
dat kan zeker, kijk maar eens op http://www.lumberjacker.de/Downloads/downloads.html

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
No results were found

mgoed ik kon daarop niets vinden. :)

Drunkfux thanks for tha link, en nou maar hopen dat ik mn mobo niet verkloot :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, aangezien ik maar 1 hd heb hebbik de snelle boot bios er ingeflashed. En het draait als een zonnetje. Tis wel wat krapper qua ide kanalen geworden in mn kast ( 2 ongebruikt ) maar hij boot razendsnel :)

Thanx, ik kon hier alleen maar van dromen ;)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
De site van lumberjacker doet het inmiddels niet meer en ik zit met hetzelfde probleem
Ik wil 2x een array van 2 schijven aanmaken (2x raid 0) maar de Lite staat dit niet toe. Is het mogelijk om deze te flashen naar een niet-lite zodat ik volledige controle heb over mijn raid arrays

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:42
Waarschijnlijk wel. Het probleem is dat de bios van de raid controller bij de gewone bios in zit. Je moet dus een biosfile voor je mainboard gaan aanpassen door er een andere raid bios in te stoppen. Dit kan natuurlijk best mis gaan, waardoor je kunt blijven zitten met een niet werkend mainboard.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ah, zelf gevonden!
nog even een melding van maken zodat mensen in het vervolg die zoeken op dit probleem, hopelijk hier nog wat aan hebben :)

http://www.storage-raid-forum.de/download/?url=&cid=2

daar stond mijn bios op.
Pagina: 1