[Home Theater] Sony HTP-1700: wie kent die?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Topicstarter
In het afgelopen Makro-krantje stond het Sony HTP-1700 Home Theater system in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.twc.sshunet.nl/~jlrensen/htp1700.jpg

Specs:

home-cinema systeem
‘Sony HTP-1700‘.
Receiver met AM/FM en RDS
30 voorkeurzenders
Vermogen:5x120 watt speakers + 1x150 watt subwoofer
Weergave van DVD, CD, CD-R, CD-RW, DVD+RW, DVD-RW, SVCD en MP3
Digitale uitgang voor Dolby Digital en DTS
1 jaar garantie
739.- (879.41 incl.)

Dit leek me een leuke aanbieding, maar het probleem is dat ik nergens meer info over deze set kan vinden, niet op www.kieskeurig.nl, niet op www.sony.nl en niet op www.google.com.

Is er iemand die deze set heeft (gehoord), of er anderszinds iets meer informatie over heeft?

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
zozo .. das een zeer mooi dingetje ... vriend van me heb laatst die ene met die zuilen gekocht, voor 1100 .. maar als ik ditzie, lijkt me dit toch wel een stuk aantrekkelijker ... als het daadwerkelijk allemaal klopt :rolleyes:

Verwijderd

Dat is juist de truk van de Makro. Altijd types van apparatuur dat je nergens anders vindt. Speciaal gedaan zodat je niet kan vergelijken.
En dan maar zeggen: "Oh dit is goedkoop".
Als ik zulke dingen lees zoek ik altijd naar het addertje, ik heb het deze keer nog niet gevonden. 8)7

Verwijderd

Ik mis geloof ik het goede uit de aanbieding. €900 voor een set waarmee je nog geen audio cd mee durft af te spelen.

Maar dat is mijn bescheiden mening. ;)

Iig geen topic waard dit, eventueel had je het wel in het Centraal HomeTheatre topic kunnen posten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 10:39 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

zoals gezegd: Ga er zelf naar luisteren, alleen JIJ kan zeggen of JIJ het mooi gaat vinden. Niet wij. Sony maakt verder gewoon prima spullen, niet iedereen is er even tevreden mee, maar dat kunnen we niet voor jou beslissen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.