Toon posts:

Periodieke stats voor de kleinere teams

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden was er in de hitparade van RC5 een discussie over Mega flushes. Dat deze niet leuk zou zijn voor de kleinere teams. In dit topic is toen ook het idee gekomen om bijvoorbeeld eens per week of eens in de twee weten een DPCH te maken van de totaal posities van de nummers 31 tot en met 100. Aangezijn deze buiten de dagelijkse hitparades vallen.

Omdat ze niet elke dag gepost worden hebben de dagelijke scores ook niet echt veel zin. En ook om de post niet te lang te maken.
Nu heeft een hitparade minstens de dag top 30 de totaal top 30 en dan nog een top 15 van de teams. Dus bij elkaar 75 regels. Dus als je dan gewoon de nummers 31 tot en met 100 post zijnd at er maar 70 en valt de lengte nog mee.

Als dit voor alle projecten elke dag zou moeten gebeuren zouden er veel te veel topics komen daarom maar eens in een bepaalde periode.
Misschien kan er dan ook nog bij hoeveel plaatsen een team gedaalt is in verhouding met de vorige keer.

Dit alles maakt het een stuk leuker voor de wat kleinere teams. En als die wat extra stats hebben zullen ze waarschijnlijk ook proberen om daarin te stijgen en zo zal de output van DPC ook omhoog gaan.

In Dit topic is er wel positief op gereageerd maar verder heb ik er eigenlijk niks meer van gehoord. Dus daarom open ik er nou een nieuw topic voor in de hoop dat dit idee uitgevoert word. (of compleet de grond in geboord).

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 11:13
Wat ik persoonlijk wel positief vind, is als er zgn 'more' linkjes onderaan de topX komt. Zoals we dat in de stats van KoW en Dukebox terug vinden. Een aparte DPCH hier aan wijden zou van mij niet hoeven. Het is gewoon een feit dat kleinere users nou eenmaal niet bovenaan kunnen komen te staan. Zelfs met een MF is het voor hun moeilijk. Dat is nou eenmaal zo. In elke sport krijg je toch meer aandacht al naar gelang je hoger in de ranglijsten staat? Daar worden ook geen aparte dingen gedaan voor de 'kleintjes' (kleintjes op de goeie manier opvatten, niet slecht bedoeld, in tegendeel zelfs).

En als je jezelf zo graag 'kunstmatig' bovenaan wilt zien staan, dan ga je toch naar de stats van KoW? Die url's kun je leuk transformeren ;)
Voorbeeld

enne dr staat een fout in de titel ;) -> fixed, thnx DS

[ Voor 22% gewijzigd door ColdFusion op 25-05-2003 23:44 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kleinre = kleinere = fixed :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

ColdFusion schreef op 25 May 2003 @ 23:37:
En als je jezelf zo graag 'kunstmatig' bovenaan wilt zien staan, dan ga je toch naar de stats van KoW? Die url's kun je leuk transformeren ;)
Voorbeeld
Moet je het wel goed doen :P
Voorbeeld

Over het onderwerp zelf, het is inderdaad wel waar dat kleine teams niet altijd bovenaan kunnen komen in de daytop. 15 tot 20k is voor velen toch onhaalbaar zonder echt lang te sparen. Maar, als je dan dat niet hebt zul je altijd teampjes houden die voor 5k ook erg veel moeite moeten doen.
En je kunt natuurlijk pech hebben. Je hebt erg lang gespaard voor een mooie flush, en net op die dag doet een groot team ook een serieuze flush. That's in the game.

Wat je bij ECC2 wel ziet is dat kleinere teams overleggen met de grotere over zo'n flushdag zodat ze niet voor dat soort verassingen komen te staan. Dat zou je natuurlijk ook kunnen doen.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat er voor de kleintjes soms wel weinig aandacht is. Al die kleintjes maken toch DPC groot. Om ze dan dagelijks in de DPCH op te nemen lijkt me toch weer wat te ver gaan. Het moet natuurlijk nog wel een sport blijven om in de dagelijkse DPCH te kunnen komen.
Wat ik me wel kan voorstellen zijn een soort random overall top lijstjes. Dat de ene dag gewoon positie 1 t/m 30 getoond wordt, en de andere dag een iets lagere reeks.
Persoonlijk vind ik de more linkjes waarin de kleinere users hun stats kunnen zien in DPCH formaat ook een redelijke oplossing. Ze staan dan wel niet in de DPCH zelf, maar hebben wel uitgebreide stats.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik ben er natuurlijk ook voor, en ik vind beide oplossingen wel wat:
1. de random top 10 (beginnend bij een random getal)
2. Het "more linkje"

Alleen ik ben niet diegene die het prog werk moet doen en ik dnek dat die mensen dus even liev aangekeken moeten worden :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 11:34

mcB

@KoW
Bedoel je dat de ene dag de DPCH 1/30 gepost wordt en de dag erna de DPCH 31/....??

Ik vraag me ook af waarom het random zou moeten zijn. Het lijkt mij dat random hitlijsten niet echt als stimulans werken voor meer output. De ene dag sta je in de stats op je 50e plekkie en de dag erna staat iemand op plek 600 in de stats.
Het moet wel een doel blijven waar een hoop flushers voor kunnen gaan.

De achterliggende gedachte achter een extra DPCH is meer competitie te krijgen. Aangezien de top 30 teams zo groot zijn dat het een bijna onmogelijke taak is om hen bij te benen, zou die extra DPCH er moeten komen. Die top 31/... zou een doel kunnen worden voor vele kleine teams en single flushers.

@./Proxy
Een random top 10?? Bedoel je dat het zomaar voor kan komen dat de nummers 991 tot 1001 in een hitlijst te zien zijn?

Strix (Skullflame)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

ColdFusion schreef op 25 May 2003 @ 23:37:
Wat ik persoonlijk wel positief vind, is als er zgn 'more' linkjes onderaan de topX komt.
Eensch.
Dat kan ook met de dnet-stats, hoor:

Dag-top-30 DPC, vanaf p.116
Overall-top 10 DPC, vanaf p.109
Overall-top 5 RC5-72, vanaf p.2483

...enzovoorts O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 26-05-2003 10:02 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk kan iedereen die link zo maken dat hij (of zij) eerste lijkt te staan. Maar daar worden de kleine teams niet mee gestimuleerd. Want stel dat ze deze zullen posten in een DPCH dan zullen er altijd mensen zijn die beweren dat ze op die manier ook eerste kunnen staan.

En verder is een random top ook wel aardig. Maar dan dus wel een limiet er in zetten. Dus dat je maximaal kan beginnen bij plaats 75 of zo.
Maar als dat echt ramdom gaat gebeuren dan ze de nummer 1 het minsteste voorkomen in de stats en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Verder als je om de dag een keer de top 30 post en dan een lager gedeelte krijg je alleen maar de meerdaagse flushes iedere keer er een dag tussen krijgen. Dus dan komen de kleinere teams wel vaker in de hitparade maar de top word nog moeilijker te halen.

Daarom lijkt mij eens in de twee weken een appart topic voor de nummer 31 - 100 een mooie oplossing. Zo komt er ongeveer elke dag 1 en zoveel extra topics of post werk is het niet. Alleen moeten de gene die de code maken er natuurlijk wel zin in hebben. Maar volgens mij kunnen ze het meeste wel uit de code gebruiken dat nu voor de DPCH's gebruikt word. Dus erg veel extra werk lijkt me dat ook niet.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45

NBK

Weercam-Avatar

Dat more linkje is idd een leuke optie maar moet je dan tot top 250 gaan of gewoon de volle memberlist?
Een random top 10 is ook wel grappig maar dat zou zeker niet tenkoste moeten gaan van de vaste top 50.
Wat we momenteel bij seti doen is een member van de dag Afbeeldingslocatie: http://www.nbkonline.nl/SMF/Smileys/extra/std_thumbsup.gif...alleen zijn daar nog geen regels voor vast gesteld...opzich zou je daar de hoogste stijger voor kunnen nemen maar nu is het nog een 'random' gekozen member (alleen is de 'random' omkoopbaar Afbeeldingslocatie: http://www.nbkonline.nl/SMF/Smileys/extra/std_grin.gif )

[ Voor 10% gewijzigd door NBK op 27-06-2006 16:36 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En hoe zit het met degene die buiten de top 100 vallen, moet daar dan ook een apart overzicht van komen :?

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• mcB

mcB

Natuurlijk moet er ergens de grens getrokken worden.
Ik sluit me volledig aan bij het idee van Heintje om eens in de 2 weken een top 31/100 te posten. Nix random,... gewoon een hitlist voor de kleinere teams.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

MarkB schreef op 26 May 2003 @ 12:19:
En hoe zit het met degene die buiten de top 100 vallen, moet daar dan ook een apart overzicht van komen :?
Ik zelf doe niet mee met RC5 maar met UD-Grid.
Daar hebben we een More.. linje voor de extra stats.
Die laat dan niet 30 tot 100 zien, maar de gehele DPC stats.
Dus alle members.

Tevens lijkt het mij dat als je als klein team mee gaat doen met een project voor de stats dat RC5 een verkeerde keuze is.

Mijn idee is dat je met een project mee doet omdat je het leuk vindt of zinnig of uiteraard voor de stats.
Bij je eigen keuze moet je dan natuurlijk ook een project uitzoeken waar je dit kan vinden.
Zoals iedereen weet heeft RC5 voor de stats alleen zin als je meet meerdere PC's mee gaat doen, tewijl er ook projecten zijn waar je met 1 of 2 PC's al in de top 30 kan komen.

Extra stats om kleine teams te motiveren lijkt mij dan dus ook geen oplossign en alleen maar een vervuiling in het overzicht van de bestaande stats.

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Of gewoon aparte statlijst voor de subteams ....
En de subteams dan uit de top-30 participants halen ...

Word de posting an sich iets langer van ... maar je hebt wel een duidelijk scheiding ...
Als je van beide de top-20 zou posten, komen er meer solisten aan bod, en staan er ook meer teams in de lijst ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• mcB

mcB

@Jive
Dat lijkt me geen goede optie,...want dan krijg je de vraag "Wat is de definitie van een subteam?"
Deze vraag is al veel eerder aan bod geweest en tot nog toe heeft niemand een definitie kunnen verzinnen waar DPC het unaniem mee eens was.

@AlliedComputers
Juist omdat je met 1 of 2 pc's niet hoog in de RC5 stats komt zouden er extra stats moeten komen. Zoals je zelf al aangaf is dat voor de meeste andere projecten niet nodig.
Er doen zoveel mensen mee met RC5 dat een top 31/100 voor ongeveer 1000 mensen een uitdaging wordt.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naam me zelf kijk. (ik heb dan wel een subteam binnen Disision Brabant) maar als ik daar een eigen subteam van gemaakt zou hebben zou ik net buiten de top 30 vallen.
Als ik dan eens in de twee weken zou kunnen zien hoeveelste ik sta en natuurlijk kan kijken of ik gestegen ben ten opzichte van de keer daar voor zou dat wel leuk zijn. En ja dan kan ik wel zo'n link naar D.net aanpassen in mijn voordeel. Maar ik kan met een aparte DPCH ook de gene boven mij een beetje op naaien met dat ik ze in ga halen en zo. Iets wat goed is voor de output van bijde teams.

En natuurlijk zou ik gewoon een ander project kunnen kiezen. Maar ik vind dat de D.net projecten de uitgebeidste subteam stats bieden. En verder is de pakket grote ook wel mooi. Dus daarom heb ik voor RC5 gekozen.

Dus bij RC5 zouden extra stats het zeker een stuk leuker maken voor de kleinere team. Of dat dit bij andere projecten ook zo is kanik niet beoordelen. Maar als ik zoiets wil voor RC5 moet het ook voor de andere projecten kunnen, anders zou het niet eerlijk zijn.

Bij RC5 zie je nou ook dat als er een nieuwe member komt dat hij meteen het advies krijgt om een "groot" subteam te joinen. Maar als ie voro zich zelf begint en er een paar comps bij vind en dan in de stats komt werkt dat alleen maar motiverend. En dan kunnen ze in een jaartje of zo ook met de top mee kunnen draaien. Dus alleen maar goed voor de output van DPC. Die bij sommige projecten toch zeker nog wat hoger zou moeten.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

NBK schreef op 26 May 2003 @ 12:17:
alleen is de 'random' omkoopbaar [afbeelding] )
Echt wel >:), maar ik ben niet goedkoop :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• DukeBox
  • Laatst online: 17:51
Ik vind het niet zo'n goed idee. De 'more' linkjes wel, maar een top <30 en lager op GoT niet. Nog ff en er zijn ook mensen die dan een top <5000 willen enz.. waar houd het op ?

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

DukeBox schreef op 26 May 2003 @ 13:29:
Ik vind het niet zo'n goed idee. De 'more' linkjes wel, maar een top <30 en lager op GoT niet. Nog ff en er zijn ook mensen die dan een top <5000 willen enz.. waar houd het op ?
dit vind ik ook, de more zoals bij ecc2 en UD (TSC en D2ol lijken erop) stats zijn gewoon goed!!

je ziet je inhaal stats 2 kanten op, de dag Flushes van altijd wrom dat nou niet bij rc5 en ogr is :?

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
CaLeX3000 schreef op 26 May 2003 @ 13:41:
[...]

je ziet je inhaal stats 2 kanten op, de dag Flushes van altijd wrom dat nou niet bij rc5 en ogr is :?
Misschien omdat er geen inhaalstats zijn (klein gokje hoor ;))

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

inhaalstats bij RC5 :?

Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker :P

Maar misschien bedoel je inhaalstats binnen DPC. Dat zou nog kunnen :)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

KoW schreef op 26 mei 2003 @ 14:01:
Maar misschien bedoel je inhaalstats binnen DPC. Dat zou nog kunnen :)
O-) ja die ja

en ik nog steeds een beetje :O

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• mcB

mcB

DukeBox schreef op 26 May 2003 @ 13:29:
Het gaat hier om een concreet voorstel. Dit voorstel heeft een grens welke nog niet vast staat.

Stel dat er stats zouden komen voor de kleinere teams, dan betekent dat toch niet meteen dat de allerkleinste teams ool stats moeten krijgen?
Hier wordt gewoon een voostel gedaan. Of het gaat door,.... of niet.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Topicstarter
De top 30 word elke dag gepost. NOu is mijn voorstel om de top 31 - 100 eens in de twee weken te posten.
Dus al zou er iets komen voor de top 5000 dan zal die 1 keer in de 25 jaar gepost worden.
Zelfs daar kan ik nog wel mee leven. Maar ik denk dat iemand daar voor zou zijn.

• Jive

Jive

MooMooMastah

D.Net heeft helemaal geen subteam-stats ... sterker nog, ze bestaan eigenlijk niet eens officieel (dib.net denkt alleen maar in users & teams in de stats namelijk), dat er nu een aantal proggers zijn geweest die daar workarounds voor gemaakt hebben met per-proxy logs is totaal iets anders ... maar das niet de bron van deze thread overigens ...

* Jive vind de definitie van Subteam toch redelijk specifiek.
ik ben een solo participant ... ik ben alleen, doe alles alleen, heb niemand om me heen die onder mijn email aan het grazen is die ook actief is op DC fora of anderszinds.
The Fonz is IMO ook een solist ... net als Oezie, stappel & eenieder die gewoon onder zijn eigen userid DC'd. (ik pak er nu een paar uit het mij bekende ogr groepje als voorbeeld)
Een subteam bestaat al wanneer er 2 (of meer) personen moedwillig de keuze hebben gemaakt om samen onder 1 userid te participeren, om zo beter in de stats uit te komen.

Als ik overigens op WDO kijk zie ik een hele lijst met geregistreerde subteams .....

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Ergo: je zou kunnen zeggen dat iets een subteam is als ze als zodanig op WDO zijn gelist. :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 22:30

NightBird

DPC-Crew Coding
Jive schreef op 26 May 2003 @ 18:15:* Jive vind de definitie van Subteam toch redelijk specifiek.
ik ben een solo participant ... ik ben alleen, doe alles alleen, heb niemand om me heen die onder mijn email aan het grazen is die ook actief is op DC fora of anderszinds.
The Fonz is IMO ook een solist ... net als Oezie, stappel & eenieder die gewoon onder zijn eigen userid DC'd. (ik pak er nu een paar uit het mij bekende ogr groepje als voorbeeld)
Een subteam bestaat al wanneer er 2 (of meer) personen moedwillig de keuze hebben gemaakt om samen onder 1 userid te participeren, om zo beter in de stats uit te komen.
En wat als ik samen met mijn vriendin samen een "subteam" heb? Zij heeft wat pcs aan het grazen en ik. Telt dat als subteam? En als we samenwonen/trouwen, is het dan nog een subteam? En als ik in mijn eentje graas, maar ik vraag mijn broertje om een koe op zijn pcs te zetten? Zijn we dan ineens een subteam? Terwijl het hem een bal kan schelen, en het alleen voor mij er op zet. Dit is een heel grijs gebied waar je niet veel over kan zeggen. Zodoende is dat een aardig onhaalbare zaak. Maar daar gaat het in deze discussie niet om ;)

Mij lijkt het een prima plan om 1-voor-1 alle projecten een extra statistiekendag te geven, met gewoon de 2-wekelijkse stats. Maar ik bedenk me ineens: We hebben de maandstats al, als we die nou uitbreiden naar een top 100, dan ben je al een aardig eind in de juiste richting denk ik.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 18:27:
Ergo: je zou kunnen zeggen dat iets een subteam is als ze als zodanig op WDO zijn gelist. :)
Strikt theoretisch ja, maar bedenk wel dat niet ieder subteam in die lijst staat !! *hint hint*

Ik zit ook bij een klein team, het "more" linkje is iig een goede optie (voor de 31 -> 100 dus) teams die op plekkie 101 en lager staan die kunnen zelf wel ff op d.net kijken (en anders grazen ze maar wat harden >:) )

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic gaat er niet om wanneer je nou een subteam bent of niet.
Persoonlijk zou ik dan de grens leggen op IP. Dus als alle blokjes van 1 IP komen werk je alleen en anders niet. En ja. als je er een proxy tussen zet LIJKEN ze van 1 IP te komen maar dat telt naar mijn mening dus zeker niet.

En met een more linkje kunnen de kleinre teams wel hun stats zien maar dat kan bij D.net ook. Het gaat er meer om dat er gelijk een plek bij komt waar ze elkaar kunnen uitdagen. En daar zijn de DPCH's voor. Dus met eens in de twee weken voor de kleine teams een DPCH zou wel leuk zijn.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

hmmz, dus ik met een pc op met kamer, en ook thuis eentje ben al direct een subteam.
Nee, een scheiding tussen subteams en users is slecht te maken.

Iemand die een bedrijf heeft geassimileerd, en alleen vanaf dat bedrijf flushed is een user, en iemand die op een kamer thuis een pc heeft een subteam.

Nee, dat gaat niet werken.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:01
Is het niet een idee om naast de subteamproxy van DSmarty er ook eentje op te zetten voor de wat kleinere members zodat die toch extra stats hebben en dus flushen met members die ongeveer dezelfde output hebben?

Verwijderd

Topicstarter
En hoe groot moet en mag een team dan zijn om op die proxy te mogen flushen. En wat als een team dan ineens flink groeit. Dan mogen ze niet meer op die proxy flushen maar als de op die andere gaan flushen dan hebben ze een hele grote achterstand.
Volgens mij is gewoon eens in de twee weken een DPCH extra posten toch de beste manier om het voor de kleinere teams een stuk leuker te maken.

• Jive

Jive

MooMooMastah

NightBird schreef op 26 May 2003 @ 20:04:
[...]

En wat als ik samen met mijn vriendin samen een "subteam" heb? Zij heeft wat pcs aan het grazen en ik. Telt dat als subteam? En als we samenwonen/trouwen, is het dan nog een subteam? En als ik in mijn eentje graas, maar ik vraag mijn broertje om een koe op zijn pcs te zetten? Zijn we dan ineens een subteam? Terwijl het hem een bal kan schelen, en het alleen voor mij er op zet. Dit is een heel grijs gebied waar je niet veel over kan zeggen. Zodoende is dat een aardig onhaalbare zaak. Maar daar gaat het in deze discussie niet om ;)
1: jij met vriendin = subteam , na samenwonen word het lastiger, maar kan nog steeds IMHO beschouwd worden als ST, want jullie boeit het beiden.
2: jij met je broertje ... kun je zelf al beantwoorden, want je broertje interesseert het geen zak en die kijkt toch niet naar stats ... en ben je dus nog steeds een solist, die toevallig de pc van zijn ouders & broers/zussen geassimileerd heeft.

Dat er redelijk grijze plekken zijn in de definitie subteam klopt, maar niet zo heel erg grijs als menigeen dus lijkt te denken.

Wat betreft een extra dpch uitvoering voor kleine teams & users .... daar ben ik persoonlijk ook niet zo heel erg voorstander van .... om de overzichtelijkheid te bewaren ...
Ik ben wel een sterk voorstander om alle DPCH's enigszins gelijkend te maken, en in de dagelijkse dpch's een verdeling te maken van teams, subteams & solisten.
Bij sommige DPCH's zit dit er al in, dus er is al eens mee "gestoeid" om deze verdeling in het stats-generator-script te bakken ..... nu alleen nog voor alle projecten proberen te maken :P

Wat extra aandacht in de DPCH's voor de kleine gebruikers is IMO iets wat een positieve invloed zou hebben voor mensen om met DC te beginnen ...

Want nu heerst er een lichte sfeer van "alleen bij een groot subteam kom je nog maar in de statsposts" hier en daar, en dat vind ik persoonlijk een beetje jammer voor de kleine grazerts, want iedereen die meedoet aan DPC is even veel waard ... of hij nu veel produceert of weinig ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• mcB

mcB

@ Jive
Ik denk dat de verdeling zoals jij voorstelt niet gaat werken.
Een solist met een dagelijks plekkie in de stats zal dan nooit een subteam beginnen. Hij is dan tenslotte zn plekkie in de stats kwijt.

De achterliggende gedachte achter dit topic is het feit dat de mensen die heel erg hun best doen om een zo hoog mogelijke output te produceren, een kans moeten krijgen om in de stats te komen.
Voordat het niveau van de top 30 is bereikt (wat voor de meeste teams bijna onhaalbaar is) verstrijken er vele maanden danwel jaren.

De top 31/100 zou daarom een aanmoediging zijn voor de kleinere subteams.
Tevens zullen de single grazers zo gestimuleerd worden om voor meer output te zorgen, omdat het gat naar de stats veel kleiner is.

Strix (Skullflame)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Uhm ... ik zie het als volgt ...
Top 30 word niet een top 30 maar een top 20 van solisten & top 20 van teams ...
Dan krijg je er toch 10 posities bij om op te staan ....

En het is ook een aanmoediging om je team "officieel" te registreren bij WDO ..

Ik denk dat dit er iig bij de D.Net projecten voor kan zorgen dat er meer mensen een plekkie in de DPCH's krijgen, omdat je per definitie altijd 20 solisten & 20 teams hebt staan ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij werkt dat niet hoor. Want die grens is niet te trekken.
Want anders schrijven wij ons toch ff uit op WDO. Dan staan we volgens mij wel eerste binnen de solisten.
Of iemand die zich solist noemt en een vriend vraagt te helpen word in 1 keer gedwongen zich als team te registreren. En maakt dan nog geen kan. Alleen nog maar minder eigenlijk omdat er 10 posities minder zijn voor teams.
Pagina: 1