• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 02:54
Hallo,

Ik heb een HP Photosmart en heb eens 2 vraagjes.
- Als ik een foto trek van een groep mensen die lopen dan duurt het te lang voor de camera is scherp gesteld en eer de foto gertrokken is. Kan ik dit ergens aanpassen ?

- Is het mogelijk door de ontspanner in te houden en zo heel snel achter elkaar meerdere fotos te trekken ? Of moet ik er ergens iets voor aanzetten ?

Thnx,

Kevin

Verwijderd

trekken?

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 02:54
fotos nemen dan :-)

( ben belg he )

[ Voor 34% gewijzigd door KloyenZ op 26-05-2003 10:43 ]

Verwijderd

je moet bij die lopende mensen eerst scherpstellen op een gebied waar de mensen nog moeten gaan lopen. Dus je moet je cam 10 meter voor de mensen scherpstellen, en als ze langskomen, druk je helemaal in. Zo doe ik het in ieder geval met mijn photosmart 715

Verwijderd

kloyenz schreef op 25 May 2003 @ 22:50:
Hallo,

- Is het mogelijk door de ontspanner in te houden en zo heel snel achter elkaar meerdere fotos te trekken ? Of moet ik er ergens iets voor aanzetten ?
Dit is voor zover ik weet niet mogelijk... (en er is trouwens ook een algemeen 850 topic voor dit soort vragen)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:13
Hoe snel lopen die mensen wel niet? Volgens mij moet een beetje camera toch absoluut geen moeite te hebben om te focusen op een groepje wandelaars, zeker in daglicht. Maar wat je misschien kan doen is om te kiezen voor spot AF in plaats van area AF als je camera dat ondersteund.

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-02 14:53
is een bekend probleem van de 850. niets aan te doen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je bewegende objecten wilt gaan fotograveren, dan moet je gewoon de objecten volgen met je camera. Dan krijg je de onderwerpen scherp, maar het achtergrond blurry.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1