[3d] Waarmee het beste te maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
http://www.shoparoundinmotion.nl/video14v.html
(Kijk naar het 2e gedeelte)

Ik ben van plan een zelfde soort film te maken. Met welk programma kan ik dat het beste doen? Maya, 3dsmax en rhino? Volgens mij kunnen die nl niet animeren....

Iemand een idee?

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 22:05
wat je het lekkerst vint werken, ikzelf speel een beetje met Maya nu en vint de interface van maya bv stukken makkelijker dan bij 3dsmax maar dat moet je gewoon voor jezelf uitproberen.

tis niet het programma die de filmpjes maakt maar de persoon achter de pc :P

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:27

KneoK

Not in a million lightyears

MauriX schreef op 25 mei 2003 @ 22:37:
http://www.shoparoundinmotion.nl/video14v.html
(Kijk naar het 2e gedeelte)

Ik ben van plan een zelfde soort film te maken. Met welk programma kan ik dat het beste doen? Maya, 3dsmax en rhino? Volgens mij kunnen die nl niet animeren....

Iemand een idee?
Als je nu al denkt dat pakketten als Maya en MAX niet kunnen animeren dan krijg je nog flink wat werk voor de boeg, want het blijkt wel dat je er absoluut niets van afweet (niet bedoeld als flame,).

Download eens wat gratis versies van de verschillende pakketten (Maya heeft de Personal Learning Edition, MAX heeft geloof ik ook een soort try-out versie) en ga eens wat klooien. Neem eens wat tutorials door en bepaal gewoon puur op gevoel welk pakket voor jou het lekkerste werkt.

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 13:56
MauriX schreef op 25 May 2003 @ 22:37:
Sorry hoor, maar dit getuigt nou niet echt van je eigen inzet om er even wat langer dan 3 seconden naar te kijken...

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Precies.....

Die programma's kunnen wel degelijk animeren, je moet gewoon leren hoe je het moet doen :)

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Kijk voor de gein eens in [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 11[/rml] , en Rhino kan als enige niet animeren - maar daar heb je weer andere dingen voor (Flamingo).

teveel zooi, te weinig tijd

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Euhm, als je die opleiding in Enschede doet waarom heb je dan niet voor MAD gekozen, dan had je dit wel geweten :)

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:58
Whahahaha, max en maya niet animeren?????? Whuahahahahaha....
Final Fantasy(movie) -> Maya
Monsters inc. -> Maya
Ice Age -> Maya
Clip Shania Twain -> Max
moet ik doorgaan...????

Verwijderd

Nej stop maar ik denk dat het punt wel gemaakt is.
Zoals je nu inmiddels wel door hebt Maurix zitten er veel meer mogelijkheden in de paketten dan je zelf dacht.
Ik zou zeggen blijf hangen op dit forum en leer van de rest. Iedereen is altijd bereid tips te geven. Zolang je wel laat blijken dat je er zelf ook tijd in steekt.
Have fun

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Je kunt een hoop kanten op met dit soort projecten. Als je per se wilt weten waar iets mee is gemaakt, en hoe, is het het makkelijkst om even de maker te mailen. Een apart topic lijkt me in het vervolg niet nodig... :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.