Toon posts:

Beste oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een laptop gekocht. Hierop wil ik uiteraard gaan internetten. Dit ben ik van plan te doen d.m.v. de bestaande MXstream aansluiting die we op een andere (desktop) pc hebben.
De PC heeft alleen een Ethernet poort (zo'n look a like telefoon poort), de laptop echter is uitgerust met:
* 1334 poort
* USB
* Ethernet poort (zelfde als PC)
en een poort voor een modem.

Nu ben ik zelf absoluut niet into networking en heb ook wel gezocht op GoT maar de topics die ik daarmee trof, gaven niet de gewenste info.

Dus mijn vraag bij deze is:

Wat is de beste Netwerk oplossing voor deze computers?

BvD

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je eigen pc ook usb heeft denk ik dat voor jou een usb-to-usb netwerkkabel (te koop bij o.a. vobis/dynabyte) de makkelijkste oplossing is ( niet denigrerend bedoeld, maar da's gewoon de makkelijkste oplossing)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als ik je verhaal zo lees, heb je dus op beide pc's een RJ45-aansluiting zitten (look alike telefoonpoort volgens jou).

Prik in je andere pc nog een tweede netwerkkaart erin en koop een crosskabeltje.

Goedkoop? Jah, binnen de 30 euro moet je klaar kunnen zijn. (waarschijnlijk nog veel goedkoper)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Wat voor adsl modem heb je ? toevallig niet zo`n ethernet ding met 4 van die aansluiting ben je lekker snel klaar.

Anders usb crosskabel of een netwerkcroskabel.

Beide oplossing +- 30 Euro

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou ik dan een tweede netwerkkaart moeten steken?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56

Predator

Suffers from split brain

Daar is een volledige FAQ over:
Hoe deel ik Internet ?

Neem die maar eens door :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.