[ATI RADEON 9800 PRO] icm TV-Out werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• mailman|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:15
Ik heb deze kaart aangesloten op de S-Video ingang van mijn TV. Ik krijg alleen maar rood en blauw flikkerert beeld te zien. Je ziet vaag in de achtergrond het beeld van de PC. Na verschillende modes geprobeert te hebben (PAL-etc en NTSC) zie ik weinig verandering in het scherm. Bij de ene modus flikkert het beeld harder dan bij het andere.

Ik heb het ook geprobeert met mijn laptop en dit werkt wel.

Ik heb de laatste drivers van ATI geinstalleerd, maar ook dit was niet de oplossing voor mijn probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door mailman|IA op 25-05-2003 22:11 ]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Wat heb je allemaal geprobeerd? Heb je wel de goede standaard ingesteld in de instellingen? Schuif eens met de contrast en helderheid schuifjes, soms reset ie de uitgang ineens zodat ie wel werkt. Ook kun je de antitril correctie uitschakelen. Krijg je met gewoon video in wel goed beeld?

Verwijderd

Oftewel heb je al aan de instellingen gezeten>? Zoveel mogelijk informatie altijd posten. Denk ook dat je misschien even wat dingetjes moet veranderen en maybe krijg je dan wel in ene goed beeld.

• mailman|IA
Ik heb de volgende instellingen geprobeert:
-Color Saturation
-Flicker removal
-Formats: B,G & H

Het beeld is nog steeds erg vaag. (Strepen er doorheen)

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
"Heb het ook op mijn laptop geprobeert"

Was dat met hetzelfde kabeltje? Anders zou het ook nog eens de kabel kunnen zijn :)

[ Voor 30% gewijzigd door ViolatoR op 26-05-2003 07:20 ]

fotoblog

• mailman|IA
Ja, was met hetzelfde kabeltje. Daarom weet ik dat het niet hieraan ligt. Andere ideën?
Pagina: 1