Toon posts:

ATCS-Tek MRO-16 Case waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik ben van plan mijn huidige case (InWin500 met zelmade window enz) te vervangen door een alluminium case.

Nu kwam ik bij Tom's Hardware Guide een review tegen waarin de volgende kast voorbij kwam, de: ATCS-Tek MRO-16
( http://www4.tomshardware....iew-03.html#atcstek_mro16 )

Dit is een zeer mooie kast en word ook 'goedgekeurd' door de mannen van Tom.

Nou ben ik voorheen altijd gek geweest van de Coolermaster ATC 110/1 reeks, deze twee kasten zijn vrijwel identiek zowel in naam als model, het is namelijk zo ATCS-Tek voor coolermaster deze kasten bouwt.

Toch zou ik graag de ATCS-Tek MRO-16 (goedkoper, beter) willen hebben maar ik kan deze nergens vinden? De site van hun is ook niet hulp vol http://www.atcstek.com/

Heeft iemand ooit van deze kast gehoord of gezien? Waar zou ik deze kunnen bestellen?

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

dit is volgens mij alleen onder de naam coolermaster te verkrijgen en is exact dezelfde kast

dus hier even een linkje naar de product site
http://www.coolermaster.com/case/p201c.htm
als je op color option klikt zie je dat deze ook een raampje heeft.

en als je naar een winkel zoekt geef ik als voorbeeld
http://www.sallandautomatisering.nl

edit: je zou ook naar de a en b versie kunne kijken zie zo het verschil niet

[ Voor 27% gewijzigd door snooze op 26-05-2003 02:32 . Reden: ik moet lezen! ]

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Ik ben ook toevallig op zoek naar deze kast. Hij is hetzelfde als de Coolermaster, maar zonder Coolermaster logo. Dat zal aanzienelijk schelen in de kosten denk ik. Ik wil ook graag weten waar je hem kan kopen. Heb namelijk niet veel zin om het uit de VS te importeren of zo...... :(

• snooze

snooze

kinda busy atm.

de coolermaster heeft ook geen coolermaster logo hoor (zelfs gewoon een atcs) en in de review word ook gezegd dat de atcs kasten flink prijzig zijn dus ik zou buiten het feit dat je hem een ander naampje geeft geen verschil weten.

Verwijderd

Topicstarter
rond de $199 stond in de Tom's review vermeld en de coolermaster kost zeker 300 euro dus dat scheelt al aanzienlijk, plus is de koeling beter (ziet fan boven op als ik het goed zag) en de ATCS-Tek heeft een usb front aansluiting. De Coolermaster zijn zeker de coolste kasten naast de ATCS maar ook zeker de duurste!

• snooze

snooze

kinda busy atm.

kijk nou eens bij salland (link in mijn eerst post) daar heb je de CoolerMaster ATC-201C-SX2 Miditower die kost 205 euro incl. en heeft
Specification :

Dimension (WxHxD): 196 x 452 x 497 mm M/B Type: Standard ATX Mainboard
Weight: Case: 5 kg Expansion Slots: 7
Material: All Aluminum Alloy 5.25" Drive Bay: 4 ( Exposed )
USB Port: Dual USB Ports 3.5" Drive Bay: 2 ( Exposed ) ; 4 ( Shadow )
I/O Bracket: Standard ATX
P/S: Optional power supply unit 300 / 400 W
Cooling: Dual 80 x 80 x 25 mm fan attached front panel
Cooling: One 80 x 80 x 25 mm fan attached top panel ( Exhaust )
Cooling: One 80 x 80 x 25 mm fan attached back panel ( Exhaust )
is dus redelijk tot zeer verdacht veel dezelfde incl. top fan en front usb
en de prijs is ook redelijk gelijk als je import kosten erbij rekent want zoveel zullen die niet verkocht worden en moeten dus apart verzonden worden.

edit: het verschil in de sx1 en sx2 zit hem dus in de top fan en de link die ik hierboven heb staan is de sx1 bij salland hebben ze de sx2
(ik snap ook niet waarom ze die bij coolermaster nog niet op de site hebben staan).

[ Voor 14% gewijzigd door snooze op 26-05-2003 21:56 . Reden: quote's ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch voor de Coolermaster ATC-111b-SX, wel een zeek coole kast, met deurtje en window, is te koop bij mycom voor 239 pleuros!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 09:47

AcouSE

Swedish Chef

[CME] -> [OH]
Pagina: 1