Ik wil een Asus P4PE bord gaan kopen, waar ik mijn Asus V3800 videokaart wil plaatsen. Alleen werkt deze videokaart eigenlijk wel op dat bord. Ik ben al druk aan het zoeken geweest en kom wat tegenstrijdige info tegen. De V3800 heeft Universal AGP slot V2.0, waarbij ik info tegen kom dat dit gewoon moet werken. Echter op de www.asustek.de site kom ik FAQ tegen waarin staat dat dit vanaf board rev.1.4 inderdaad mogelijk is. Nu is mijn V3800 rev. 1.04 en vind het verschil in revisie nummers wel heel erg groot. Dus ik twijfel een beetje aan de info op de Asus site of dit niet per ongeluk een typefout is en dat daar vanaf bord rev. 1.04 had moeten staan. Kan iemand daar uitsluitsel over geven?
Verwijderd
Alle AGP 4x kaarten(TNT2 is AGP 4x) werken op de Intel i845PE chipset, niks om je dus zorgen over te maken
Eens met tweakhoer, maar ik geef even de verklaring:
AGP v2.0 is 1.5Volt en het AGPslot van daat mobo ook.
AGP v2.0 is 1.5Volt en het AGPslot van daat mobo ook.
{signature}
Bedankt voor jullie response. Ik ben nog even verder gaan speuren en kwam nog tegen dat onderstaande twee TNT2 kaarten dus wel problemen geven. In principe zouden ze AGP 4X moeten ondersteunen maar kunnen dus gewoonweg je mobo om zeep helpen.
- Diamond Viper V770 Rev. A
- Leadtek WinFast 3D S320 II Rev. A
Wel raar dat de FAQ van Asus je op het verkeerde been zet!!!
- Diamond Viper V770 Rev. A
- Leadtek WinFast 3D S320 II Rev. A
Wel raar dat de FAQ van Asus je op het verkeerde been zet!!!
En leuk dat ASUS het afraad om de 3800 t/m rev 1.3 te gebruiken.........
Dus per definitie een TNT2 correct te verklaren zoals Corleone ook al aangeeft is een beetje fout en wordt het verhaal erg verwarrend
Maar het bord is daarvoor beveiligd en is het te proberen.....
Dus per definitie een TNT2 correct te verklaren zoals Corleone ook al aangeeft is een beetje fout en wordt het verhaal erg verwarrend
Maar het bord is daarvoor beveiligd en is het te proberen.....
Gisteren had ik een klant met een V3800 kaart die hem in een A7N8X(deluxe) wilde plaatsen. Werkte dus mooi niet! 'Agp_warn' ledje ging branden dus lijkt me duidelijk. Wellicht dat er verschillende revisie's van de V3800 in omloop zijn die dus wel of niet willen werken.....
Mij is vertelt dat die een AGP 3.0 slot heeft..........dominator schreef op 27 mei 2003 @ 11:22:
Gisteren had ik een klant met een V3800 kaart die hem in een A7N8X(deluxe) wilde plaatsen. Werkte dus mooi niet! 'Agp_warn' ledje ging branden dus lijkt me duidelijk. Wellicht dat er verschillende revisie's van de V3800 in omloop zijn die dus wel of niet willen werken.....
Verwijderd
in ieder geval beter dan een stuk mobo... prima van Asus dus (afgezien vd mogelijke onduidelijkheid). beetje off-topic: Hebben andere mobos ook zo' n lampie?dominator schreef op 27 May 2003 @ 11:22:
'Agp_warn' ledje ging branden dus lijkt me duidelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 22:19 ]
Pagina: 1