Beste mede tweakers, ik heb enkele dagen een comp gekocht, met de volgende specs:
- Amd k6-2 550 mhz ... Jaja De snelste k6-2 ooit
- 64 mb ram
- Onboard videokaart
- Onboard Sound-
- Good Old Quantum Bigfoot
Ik wilde dus deze quantum met win xp 'verloven' maar tot mijn spijt kreeg ik steeds het volgende bericht: 'please remove the disk or medium'. Ik dacht wtf
. Maar ok. Ik stopte de hd dus in mijn goede comp en heb daar dus win xp geinstalleerd. Maar tot mijn grote fout had ik daar mijn maxtor in laten zitten waardoor de broodnodige 'run dll's' waarschijnlijk niet op de quantum zaten. Toch wilde ik het proberen. Om even slim proberen te doen dacht ik eraan om eerst even de bios te clearen. Tot mijn grote verbazing zag ik 2 jumpersets bij de 'batterij' staan. Ik heb ze dus allebei gecleared. EN TOEN GING HET MIS
. De volgende keer dat ik mijn k6 boote gebeurde er nix
. Toen ging ik Met stroom op het mobo
met de jumpers spelen. Tot mijn grote verbazing starte mijn computer op toen ik de cmos jumper van het moederboard haalde :0. Ik kreeg alleen geen beeld . Maar dat kan komen doordat onboard Gpu niet meer doet, maar dat is voor latere zorg. Mijn vraag is dus: Hoe kan het zijn dat als ik de cmos jumper op 2/3 zet en power connect, en vervolgens de jumper van mobo afhaal dat mijn comp wel opstart en anders niet

Alvast bedank !!!!!
- Amd k6-2 550 mhz ... Jaja De snelste k6-2 ooit
- 64 mb ram
- Onboard videokaart
- Onboard Sound-
- Good Old Quantum Bigfoot
Ik wilde dus deze quantum met win xp 'verloven' maar tot mijn spijt kreeg ik steeds het volgende bericht: 'please remove the disk or medium'. Ik dacht wtf
Alvast bedank !!!!!