[MF6] Attentie Proxy eigenaren die sparen voor MF6

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Als je een keyserver hebt (voor subteam, of voor je eigen) en je spaart voor MF6. Maar je bent niet van plan om het op 1 van de 5 "officiele" MF proxy's te flushen dan wil ik jullie vragen om een schatting door te geven van de verwachte eindstand begin september.

De reden dat we dit willen weten is om zo de hoeveelheden kunnen verdelen over meerdere D.net proxy's. De standen zullen binnen de DPC-Crew blijven en niet bij andere stats gebruikt worden. Het gaat hier puur om de verdeling van al de blokjes die geflushed moeten worden.

Heb je eventueel nog andere wensen (je flushed liever op maandag, of je wilt op woensdag, etc) geef dat ook meteen dooe dan proberen we daar ook rekening mee te houden.

Stuur dus even een mailtje naar <A HREF="mailto:energy@rc5.tmfweb.nl">energy@rc5.tmfweb.nl</A> of <A HREF="mailto:energy@keyserver.org">energy@keyserver.org</A>

Greetinx [eNeRGy]

(edited 07-08-2000).]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dit geldt dus voor iedereen die een aanzienlijke hoeveelheid wil flushen.
Dus ga eNeRGy nou niet pesten met mailtjes over het feit dat jij maar liefst 3000 wu's gaat flushen ;)

Verwijderd

Dan toch maar een vraagje: Als ik op het moment 200K aan buff-out.rc5 heb, hoeveel blokjes zijn dat dan? :)

Groet :)

• DSmarty
  • Niet online
200KB bedoel je?

Dat valt niet te zeggen, hangt heel erg af van jouw packet-size.
Start je client op en je ziet precies hoeveel workunits je hebt gedaan ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Kun je niets van zeggen. De grootte van je buff-in en out is gelijk aan (het aantal packets*124) + 8. Aangezien een packet tussen de 1 en 32 wu's kan bevatten kan die 200Kbyte van jou liggen tussen ongeveer 1600 en de 51K wu's.

[removed]

Verwijderd

[rc5]

preferred-blocksize = 33

___

132 RC5 packets (373 work units) are in buff-out.rc5
___

-rw-r----- 1 jan dialogs 16376 Aug 7 17:30 buff-out.rc5

___

Dat is er eentje, een testcomputertje die 99.5% van de tijd niets doet.

Is 373 blokjes?

groet :)

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Eeehhhmmm.. tis misschien handig om eerst even te vermelden wat de officiele MF6 proxies gaan doen ? Ik ben nu zelf ± 50 a 70 k blokjes aan het opsparen om die ergens tijdens een van de MF6 dagen te flushen zodat ik in elk geval 1x tijdens MF6 in de top 10 kom. Welke dag maakt me niks uit, maar zal wel redelijk aan het eind van MF6 worden denk ik (des te meer kan ik nog sparen)

Verwijderd

Dus ga eNeRGy nou niet pesten met mailtjes over het feit dat jij maar liefst 3000 wu's gaat flushen
Weet je dat dat best zeer doet :'( 1000 blokjes is voor mij zeer veel. 4 weken of zow :(

• DSmarty
  • Niet online
Ik doe niet minachtend over 1000 wu's.
Maar ik denk dat meer dan 60% van alle MegaFlushers over de 1000 zit.. en als iedereen met zo'n hoeveelheid eNeRGy gaat mailen... wordt hij compleet gek!
(en wij hebben daar ook niet zoveel aan bij de planning, alleen de wat grotere getallen zijn daarvoor van belang)

Verwijderd

Waarom nou van die grote verschillen.
Nog even op een andere computer gekeken:
__

168 RC5 packets (1883 work units) are in buff-out.rc
__

-rw-r----- 1 jan users 20840 Aug 8 09:19 buff-out.rc5
__

16376 == 373 wu's
20840 == 1883 wu's?

Goed dat ik meer van die anderen heb.
Ik voer ze beide dezelfde blokjes, gefetcht door 1 machine. Hoezo die verschillen?
Vertel bert, Vertel!

groet :)

• DSmarty
  • Niet online
Zoals ik al eerder aangaf ligt dat aan de grootte van de packets!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Inderdaad, de ingestelde grootte zijn de gewenste blokjes die je wilt krijgen. Hoe groot ze uiteindelijk zijn hangt af van de blokjes die beschikbaar zijn. Schijnbaar bij jou in het eerste geval een hoop kleintjes, en in het tweede geval een hoop grotere.

[removed]

Verwijderd

Mmm :) ik geloof jullie, maar vreemd is het: kleine blokjes: minder data: minder kb
grote blokjes: meer data: meer kb

Of zit dat in de grootte van de sleutels die er in verstopt zitten?

Maar maar, betekenen die kleintjes dan ook dat ie minder WU'tjes graast?
/me vind het toch vreemd :)

Ow, nog een vraagje, kan ik buff-out.rc5 ook -import'en ? :)
Dan verzamel ik ze even, en kijk hoe ver ik ben in 1 week, om te zien hoeveel mijn bijdrage aan MF6 is

Groet :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
[crosspost]
Ik wil mijn vraag uitbreiden: iedereen die van plan is 50.000 of meer te flushen, en dat niet doet via een MF6 proxy (energy, erikb, dennism, dsmarty, wildhagen) om dat door te geven op <A HREF="mailto:energy@keyserver.org">energy@keyserver.org</A>

Jullie scores blijven binnen de DPC-Crew, maar we moeten bepalen hoeveel we naar D.net sturen, en helemaal om de piekbelasting te kunnen verdelen.

Het is echt heel belangrijk zodat we een eventuele overbelasting van D.net kunnen voorkomen.
[/crosspost]

Verwijderd

SjonnieB

Geen probleem, kan zowel met in als -outbuffers.
Pagina: 1