---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
licenties zijn gewoonlijk persoonlijk. Bovendien is het gebruik van een textfile met daarin de codes van de weinige licenties die je wel op legale wijze hebt verkregen een betere optie.Spider.007 schreef op 25 May 2003 @ 19:58:
Ik wil namelijk als ik bij een kennis zit ook graag mijn legale key gebruiken op zijn computer.]
Textfile op een USB flashdisk werkt prima.
Iedereen hier weet wel waar Serials2000 voor gebruikt wordt.. (er is een opvolger trouwens).
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 20:55:
[...]
licenties zijn gewoonlijk persoonlijk. Bovendien is het gebruik van een textfile met daarin de codes van de weinige licenties die je wel op legale wijze hebt verkregen een betere optie.
Helaas heb ik geen FlashDisk op USB.Textfile op een USB flashdisk werkt prima.
Helaas gebruiken veel mensen goede programma's om illegale activiteiten uit te voeren.Iedereen hier weet wel waar Serials2000 voor gebruikt wordt.. (er is een opvolger trouwens).
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
geen idee. Deze DTG-Group release is een voortzetting van dit *.SEU formaat.
je zou dus eerst het oude formaat moeten doorgronden.
je zou dus eerst het oude formaat moeten doorgronden.