[s2k] .SEU bestand

Pagina: 1
Acties:

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Om mijn vele legale serienummers bij te houden gebruik ik het uiterst handige programma genaamd Serials2k. Ik hoop dat iemand dit programma kent? Ik wil namelijk als ik bij een kennis zit ook graag mijn legale key gebruiken op zijn computer. Maar het probleem is dat ik dan niet makkelijk bij mijn PC kan.

Nu wil ik eigenlijk een webinterface gaan bouwen waarmee ik bij mijn serienummers kan komen; alleen het .SEU formaat kent voor mij grote geheimen. Weet iemand hoe het mogelijk is om al mijn met de hand ingevoerde serienummers weer uit de door Serials2k gegenereerde .SEU bestanden te halen? Er is over dit formaat helaas heel weinig te vinden.

Waar ik zelf aan heb gedacht is om het bijgeleverde DOS programma te gebruiken; maar dit is te beperkt om volledige exports te verzorgen; en het andersom (reverse) inelkaar zetten (engineeren) lukt ook al niet lekker.

Als iemand het zgn Admin wachtwoord heeft zou dat wellicht ook helpen?

disclaimer: dit is puur uit interesse voor het SEU formaat

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Spider.007 schreef op 25 May 2003 @ 19:58:
Ik wil namelijk als ik bij een kennis zit ook graag mijn legale key gebruiken op zijn computer.]
licenties zijn gewoonlijk persoonlijk. Bovendien is het gebruik van een textfile met daarin de codes van de weinige licenties die je wel op legale wijze hebt verkregen een betere optie.

Textfile op een USB flashdisk werkt prima.

Iedereen hier weet wel waar Serials2000 voor gebruikt wordt.. (er is een opvolger trouwens).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 20:55:
[...]

licenties zijn gewoonlijk persoonlijk. Bovendien is het gebruik van een textfile met daarin de codes van de weinige licenties die je wel op legale wijze hebt verkregen een betere optie.
;)
Textfile op een USB flashdisk werkt prima.
Helaas heb ik geen FlashDisk op USB.
Iedereen hier weet wel waar Serials2000 voor gebruikt wordt.. (er is een opvolger trouwens).
Helaas gebruiken veel mensen goede programma's om illegale activiteiten uit te voeren. O-) Maar heeft de opvolger een gemakkelijker te volgen database formaat?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

geen idee. Deze DTG-Group release is een voortzetting van dit *.SEU formaat.
je zou dus eerst het oude formaat moeten doorgronden.