Toon posts:

GAINWARD!!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus vandaag mijn 'Gainward CardExpert GeForce 2 MX Twin View Golden Sample' gehaald op de HCC, maar kan je daar nou de gewone standaard drivers van NVidea voor gebruiken of moet je andere vanwege de twin view optie?

Verwijderd

Je moet gewoon bij de laagste driver van Nvidea beginnen de detonator en steets een nieuwe uitproberen.
ik geloof dat direct x 8.0 problemen geeft bij de nieuwste drivers.

By the way Hoe duur was jou Gainward kaart,
ik wil hem op zaterdag ook gaan kopen.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik ben ook op de hccdagen geweest en heb bij o.a. computerland de gainward golden sample duelhead gezien hier was die 425 piek. Dit is de duurste versie van de gainward.
Volgens mij was ie bij computerland erg goedkoop, ben hem niet veel vaker tegengekomen.
Verder kost een simpele geforce2mx van creative, msi of een ander merk ongeveer 320 piek.

Verwijderd

Topicstarter
BCE f439,-, Maar ik ben hem nu aan het benchen met een celly 300A@466 de score komt er zo aan. Dit is met 6.31 drivers. GAINWARD RULES >:)!!!

Verwijderd

Topicstarter
YAHOO!!! :):):)

3579 3DMarks 8-)

Yes, maar dit is net met windhoos opnieuw geinstalleerd. Ik ga waarschijnlijkl nog een paar van die geheugen heatsinks kopen om het geheugen op te schroeven :)! Kunnen jullie ff posten wat jullie meer hebben bereikt met die heatsinks :*!!

Verwijderd

Ik heb de Cardexpert Geforce 2 mx Golden sampel 32 mb met twin view en een tv-out met 5.5 ns voor 390,- gekocht op de HCC dagen bij Barlage computers deze firma komt uit Kerkrade.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:24

Animal_X

Rodin

Ik heb een Asus V7700 voor FL 579,- gekocht >:)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Op vrijdag 24 november 2000 22:35 schreef Ultra2k het volgende:
YAHOO!!! :):):)

3579 3DMarks 8-)

Yes, maar dit is net met windhoos opnieuw geinstalleerd. Ik ga waarschijnlijkl nog een paar van die geheugen heatsinks kopen om het geheugen op te schroeven :)! Kunnen jullie ff posten wat jullie meer hebben bereikt met die heatsinks :*!!
Wat voor heatsinks moet je hiervoor hebben, waar koop je die, wat kosten ze en hoe monteer je ze?

Verwijderd

Beetje nutteloos zo'n oud topic omhoog te halen

[topic=331132/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.