Toon posts:

problemen met geforce 2 gts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd al problemen gehad met deze pc, maar nu begin ik er toch ff genoeg van te krijgen. Normaal speel ik altijd met prehistorische detonator drivers en dan werken de meeste 3d applicaties, maar als ik dan nieuwe drivers installeer en ik probeer bijvoorbeeld counter-strike te spelen dan loopt de pc gewoon vast zodra het spel geladen is. Bij de nieuwste detonator driver (44.03) loopt hij niet vast, maar krijg ik wel een error bij counter-strike. iets met Runtime error c++, staat verder niet veel nuttigs bij. Ik hoorde dat het iets te maken kan hebben met IRQ, dus hier ff een screenie van mn hardware. ik heb trouwens een p3 1 ghz, 256 mbram, gf2 gts dus, sb pci 138 on board, windows 2000

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vds/pics/IRQ.gif

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke drivers heb je allemaal al geprobeerd? Test bijvoorbeeld 21.81 eens, dat is wel een goede driver voor jouw videokaart :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
IRQ instellingen staan goed, videokaart staat op een vrij irq. Wat wou die nog meer :P. Maar ga is naar de 23.11, ik speel zelf spellen als gta3 , ut, quake 3 en dat loopt perfect. Heb btw een geforce 2 gts.

Het beste als 23.11 niet goed loopt op, een andere uit de 2x.xx serie te pakken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies, ik speel nu met 23.11 en het loopt stukke beter op GTA VC na

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De nieuwste Detonator drivers zijn ook helemaal niet geoptimaliseerd voor de oudere chips. Zit hier zelf nog met een Gf2 TI en een Gf3 Ti200, en ik gebruik oudere Det. drivers. 30. nog wat ofzo. Werkt altijd perfect, volgens mij zelfs sneller dan die 44. zoveel aangezien die gebruik maken van de nieuwste snufjes die mijn geld (lees: kaarten) niet eens kennen :D

[ Voor 1% gewijzigd door Viper® op 26-05-2003 16:28 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Meestal is 29.42 het snelst voor een Geforce 2 Pro / GTS / Ti. Probeer die maar eens, ik gebruik hem ook met mijn ti.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:30:
Meestal is 29.42 het snelst voor een Geforce 2 Pro / GTS / Ti. Probeer die maar eens, ik gebruik hem ook met mijn ti.
Daar kan ik 40.72 bij toevoegen. Die is echt geweldig voor deze kaart.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook een 2 Ti gehad :) De 23.11 was voor mij de snelste en stabielste driver

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Stinger666 schreef op 27 May 2003 @ 13:09:
[...]

Daar kan ik 40.72 bij toevoegen. Die is echt geweldig voor deze kaart.
Die is dus echt niet goed. In de tijd van de Geforce 4 Ti werd de 40.72 driver gemaakt voor die kaart. Voor die GF4 was hij wel snel maar voor de 2 echt niet hoor!
Pagina: 1