mods

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
Is dit nou echt -1 waard?
Ok hij is later aangevuld met een link naar GoT over de driver ervaringen maar kom op zeg, zo erg mag dat toch niet zijn..?

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=775719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Het is niet duidelijk waar je eerste onge-editte post uit bestond Pfl, maar aangezien er vijfmaal (!) een 'first post' beoordeling geweest is, en je zelf ook al aangeeft dat je later e.e.a. hebt aangevuld, ga ik er van uit dat die score niet onterecht is.

Inmiddels is de score 'opgelopen' naar 0 first-post.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik heb drie redenen die tezamen maken dat hij wmb als FirstPost gemodereerd zou moeten worden:

- Zonder het later pas toegevoegde linkje naar GoT is die post op zich niet echt toevoegend.

- Uit het feit dat de reacties op deze post nu nergens meer op lijken te slaan, meen ik te kunnen afleiden dat je vrij stevig aan het verbouwen bent geweest.

- Het lijkt erop dat je aanvankelijk een posting had gedaan zonder exact te weten waar het hier over ging.

Dit bij elkaar op geteld geeft mij echter niet voldoende aanleiding om jouw post op -1 neer te zetten. Ook omdat de post in zijn huidige vorm iets meer waard is dan die strafscore, krijg je wat mij betreft het voordeel van de twijfel. Wat mij betreft is een 0-score de meest correcte waardering in deze situatie.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.