[2k] Setup van PCMCIA-cdrom

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Mijn Travelmate 312T wil niet booten vanaf een CD-ROM, nu wil ik hier Win 2k opnieuw installeren, maar wil niet erg lukken.

Als ik onder 95/2k de cd invoer, en kies voor een nieuwe installatie, reboot de pc, krijg ik een extra optie in het bootmenu "Windows 2000 Professional Setup", hierna wordt de installatie voorbereid (alsof ik bootflops gebruik), en kan setup de cd vinden. Helaas kan ik nu niet de partitie verwijderen/formatteren.

Gebruik ik bootflops, dan kan windows GEEN PCMCIA-Cdrom vinden.

Is hiervoor een oplossing? Ik gebruik een "Adonics Pocket CD-II" cd-rom speler. Ik heb nog geen geschikte bootdisk gevonden welke zowel m'n PCMCIA als m'n CD-ROm kan initialiseren onder dos.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik gebruik al de standaard w2k-bootdisks (vanaf de cd gemaakt). Alles wat ik heb gevonden voor PCMCIA-support onder DOS werkt niet.

Verwijderd

dan gewoon even in w9x de install dir van je w2k cd naar de hd slepen. en booten vanaf floppy

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 18:18 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wipe schijft gewoon allemaal nulletjes op je hd en windows kan er dan gewoon mee aan de gang als of het een maagdelijkde hd is

dus zonder bootsector/partities

daar kan windows altijd wel mee overweg

gewoon ff op een dos/w95 diskje zetten

[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 25-05-2003 18:46 ]

Iperf

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
:D het bleek dat ik met fips vroeger ooit m'n HD heb gesplitst... Op zich prima, maar dan heb je 2 primaire dos partities... En, heeft 2k geen mogelijkheid meer om D: aan z'n CD-ROM toe te kennen. Verwijderen van 2e partitie, met bootflops rebooten et voila...
Pagina: 1