ik zit met een fijn probleem, w2k wil geen nieuwe netwerkkaarten installeren. bij het installeren (met de goede drivers) krijg ik aan het eind van het proces deze foutmelding:
er is een fout opgetreden tijdens de installatie. de indeling van het .inf bestand is ongeldig.
dit doet ie dus met alle netwerkkaarten die ik na een her-installatie van w2k heb geprobeerd. (ja, tis al de 2e keer dat dit gebeurt
) de kaarten die ik heb proberen te installeren zijn:
3com 3c905c-tx-m-bw full managent nic
sweex 10/100 nic (realtec 8139 chipset)
nu heb ik weinig zin om weer een reinstall te doen van mn os, weet iemand zo waar het aan kan liggen, of hoe ik handmatig kan instaleren? ik heb zelf het idee dat servicepack 3 de oorzaak kan zijn, want daar ben ik sinds kort op overgegaan..
hier wat gegevens over mijn systeem...
mobo: Asus P4B533-E RAID
cpu: P4 2,4Ghz
ram: dane-elec 768Mb (256/512)
gfx: Leadtec A250 (GF4 Ti4200)
nic: 3com etherlink XL-pci (10mbit kaartje van chello. deze werkt omdat ie er al inzat bij de installatie)
alvast bedankt!
er is een fout opgetreden tijdens de installatie. de indeling van het .inf bestand is ongeldig.
dit doet ie dus met alle netwerkkaarten die ik na een her-installatie van w2k heb geprobeerd. (ja, tis al de 2e keer dat dit gebeurt
3com 3c905c-tx-m-bw full managent nic
sweex 10/100 nic (realtec 8139 chipset)
nu heb ik weinig zin om weer een reinstall te doen van mn os, weet iemand zo waar het aan kan liggen, of hoe ik handmatig kan instaleren? ik heb zelf het idee dat servicepack 3 de oorzaak kan zijn, want daar ben ik sinds kort op overgegaan..
hier wat gegevens over mijn systeem...
mobo: Asus P4B533-E RAID
cpu: P4 2,4Ghz
ram: dane-elec 768Mb (256/512)
gfx: Leadtec A250 (GF4 Ti4200)
nic: 3com etherlink XL-pci (10mbit kaartje van chello. deze werkt omdat ie er al inzat bij de installatie)
alvast bedankt!