Toon posts:

Image-files uitpakken/branden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle imagefiles met videobestanden die ik nu heb op m'n computer krijg ik met geen mogelijkheid goed gebrand of uitgepakt met isobuster.
Als ik het probeer te branden met nero, is het 'succesful', maar lukt het me niet om het videobestand af te spelen, ook niet als ik het bestand kopieer naar m'n hd.
Als ik het videobestand probeer uit te pakken met isobuster krijg ik "sector XXXX couldn't be read".
Alle overige bestanden in de image worden wel goed gebrand en ik kan die overige bestanden ook goed uit pakken met isobuster.
Image-files met spellen kan ik trouwens ook gewoon normaal uitpakken of branden.

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? :(

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 19:52
Volgens mij is die image dan corrupt... denk niet dat daar iets aan te doen is :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop van niet. Maar het betreft niet één bestand, maar echt alle image-files die ik op m'n computer heb op het moment.
Zou wel erg :'( zijn als ze allemaal corrupt zijn....

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 19:52
Mischien je PC een keer een crash gehad? Zou eerst eens een schijfcontrole uitvoeren.
Heb het ook een keer gehad, en een hele rit MP3tjes waren verwipt :'(...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, een week geleden heb ik alles opnieuw geinstalleerd omdat de computer erg traag was. Destijds dacht ik dat het branden/uitpakken niet lukte vanwege de enorme hoeveelheid aan troep op m'n computer, en hij liep toen zowieso al traag.
M'n PC doet 't nu goed, BEHALVE met die image-files dan :'(
Ik denk dat ik idd maar even die schijfcontrole moet uitvoeren....

Verwijderd

Topicstarter
Zo nonl33t als ik ben, ben ik er nu pas achter gekomen dat met "extract raw but convert to user data" ik alles normaal kan uitpakken. Maar weet iemand wat er aan de hand is? Normaliter zou ik het normaal kunnen extracten, maar nu dus niet, en branden gaat denk ik nog steeds niet.

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:38

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Volgensmij is dit op te lossen door een mpeg2 codec te installeren, klinkt stom, is ook zo, omdat windows compleet crashed als je probeert mpeg2 af te spelen en hij kent hem niet: www.elecard.com is erg goed imho

Verwijderd

Topicstarter
Nope, helpt niet. De error die ik overigens krijg bij het uitpakken met isobuster is:
5 / 64 / 01 INVALID PACKET SIZE
Pagina: 1