Ik heb laatst voor een kennis hun computer opnieuw geinstalleerd. Windows 98 + Office XP. Office heb ik via mijn netwerk geinstalleerd (via een share op mijn server)
Nu krijgt diegene steeds een foutmelding waar hij steeds zeurt naar die share ook al hebben ze de cdrom van office in de computer zitten.
De melding is het volgende:
micorsoft word vereist een conversieprogramma om dit bestaand juist weer te geven. Wilt u installeren? ja/nee
Ja
D
Office
D:\STD.MSI kan dit bestand niet vinden
D
Office
STD
Deze functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is
Fout: 1706 septup kan ....niet vinden. Controleer verbinding met netwerk
Hoe kan ik het oplossen dat hij naar de cd kijkt en niet naar het netwerk. Opnieuw installeren van Office werkt volgens hun ook niet.
Nu krijgt diegene steeds een foutmelding waar hij steeds zeurt naar die share ook al hebben ze de cdrom van office in de computer zitten.
De melding is het volgende:
micorsoft word vereist een conversieprogramma om dit bestaand juist weer te geven. Wilt u installeren? ja/nee
Ja
D
Office
D:\STD.MSI kan dit bestand niet vinden
D
Office
STD
Deze functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is
Fout: 1706 septup kan ....niet vinden. Controleer verbinding met netwerk
Hoe kan ik het oplossen dat hij naar de cd kijkt en niet naar het netwerk. Opnieuw installeren van Office werkt volgens hun ook niet.