• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 15:15
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een tijdje (na het overlijden van mijn mini-disc ;( ) op zoek naar een mp3speler, en ik kwam uit op een Ipod.. Echter, nu de nieuwe ipod uit is ben ik gaan twijfelen tussen een nieuwe of een oude versie.. kan iemand mij duidelijk vertellen wat de voordelen van de nieuwe zijn t.o.v. de oude?
dit heb ik tot nu toe gemerkt:
-beter design (vind ik)
-Dockingstation
en ik hoorde iets over verbeterde geluidskwaliteit? scheelt dit veel?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik vind het design minder. Lelijke oranje lichtjes op de knopjes. Hij is wel iets kleiner dacht ik.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Volgens mij zijn hier al best veel topics over.. zoals deze:
Het grote (oude/nieuwe) IPod topic en
Nieuwe iPod

search is heel handig :) ;)

[ Voor 26% gewijzigd door potatox op 25-05-2003 15:25 ]

--

Verwijderd

Ik heb een Ipod 20 GB voor Windows (dus ook Mac) over.
Ik gebruik eigenlijk alleen mijn Sony Clié.
Hij is van 25 februari 2003 en heeft nog 3 jaar garantie.

Ik weet niet of hier op de site een speciaal rubriek voor aangeboden is maar het lijkt mij waarschijnlijker hier bij de Ipod fans.
Ik wil hem aanbieden voor 425 euro

Misschien hebben jullie een hint

vr. gr. van Ad

miniad@zonnet.nl

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:21

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 15:56:
Ik heb een Ipod 20 GB voor Windows (dus ook Mac) over.
Ik gebruik eigenlijk alleen mijn Sony Clié.
Hij is van 25 februari 2003 en heeft nog 3 jaar garantie.

Ik weet niet of hier op de site een speciaal rubriek voor aangeboden is maar het lijkt mij waarschijnlijker hier bij de Ipod fans.
Ik wil hem aanbieden voor 425 euro

Misschien hebben jullie een hint

vr. gr. van Ad

miniad@zonnet.nl
Tweakers.net Vraag en Aanbod (v&a).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 15:56:
Op de frontpage www.tweakers.net staat bovenaan een afdeling buyers zone deze heeft ook een vraag en aanbod catagorie hier kun je al je V&A dingen kwijt.

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Dit is heel moeilijk te beoordelen voor jou... Je kan beter zelf zoeken naar de plus en minpunten dan dat wij hier allemaal onze mening gaan geven... We kunnen je op zijn minst helpen met welke specificaties de dingen hebben, maar die kan je net zo goed zelf zoeken.

/zoekertje

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 15:15
_PoTaToX_ schreef op 25 May 2003 @ 15:24:
Volgens mij zijn hier al best veel topics over.. zoals deze:
Het grote (oude/nieuwe) IPod topic en
Nieuwe iPod

search is heel handig :) ;)
Topics al uitgebreid doorgelezen.. maar ik kon het nergens echt concreet vinden.. en als ergens staat "improved sound quality" dan weet ik niet precies hoeveel dat is.. en natuurlijk is dat persoonijk, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat iemand ongveer met verbeterd bedoeld

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Nou in het eerste topic staat toch echt een heel duidelijk tabelletje tussen de twee. Zelfs met de maten op de milimeter na. Ook de uotput de extra's en welke versie van de firnware er is.

Zelf zou ik persoonlijk voor de nieuwe gaan, deze krijgt tenmiste nog nieuwe firmware mee en heeft zeer handige extra's tegen over de oude iPod. Enigste nadeel zou kunnen zijn dat als je de 10GB wilt dat je geen AB en dockingstation hebt. Bij de oude 10GB had je wel een AB erbij.

kleurbleur.nl

Verwijderd

En als je nog even wacht kan je de oude niet meer kopen...
heb een nieuwe en ben erg tevreden. :7

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maakt het uit?

Ze zijn allebei ongeveer even groot en even zwaar... qua bediening zit er ook weinig verschil tussen en qua capaciteiten komen ze ongeveer in dezelfde maten. Ik neem aan dat je de 10 Gb wel duur genoeg vindt? Dan maakt het IMHO weinig uit.

* Delerium heeft zo'n ouwe.
Ik kan wel nadenken over een uograde naar zo'n nieuwe, maar wat win ik ermee? Kortere batterij-duur is misschien zo'n nadeel die je niet wilt.

[edit]Beide zijn klein, mooi en cool.

[ Voor 8% gewijzigd door Delerium op 26-05-2003 10:36 ]

Pagina: 1