pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Het grote (oude/nieuwe) IPod topic en
Nieuwe iPod
search is heel handig
[ Voor 26% gewijzigd door potatox op 25-05-2003 15:25 ]
--
Verwijderd
Ik gebruik eigenlijk alleen mijn Sony Clié.
Hij is van 25 februari 2003 en heeft nog 3 jaar garantie.
Ik weet niet of hier op de site een speciaal rubriek voor aangeboden is maar het lijkt mij waarschijnlijker hier bij de Ipod fans.
Ik wil hem aanbieden voor 425 euro
Misschien hebben jullie een hint
vr. gr. van Ad
miniad@zonnet.nl
Tweakers.net Vraag en Aanbod (v&a).Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 15:56:
Ik heb een Ipod 20 GB voor Windows (dus ook Mac) over.
Ik gebruik eigenlijk alleen mijn Sony Clié.
Hij is van 25 februari 2003 en heeft nog 3 jaar garantie.
Ik weet niet of hier op de site een speciaal rubriek voor aangeboden is maar het lijkt mij waarschijnlijker hier bij de Ipod fans.
Ik wil hem aanbieden voor 425 euro
Misschien hebben jullie een hint
vr. gr. van Ad
miniad@zonnet.nl
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Op de frontpage www.tweakers.net staat bovenaan een afdeling buyers zone deze heeft ook een vraag en aanbod catagorie hier kun je al je V&A dingen kwijt.Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 15:56:
/zoekertje
Topics al uitgebreid doorgelezen.. maar ik kon het nergens echt concreet vinden.. en als ergens staat "improved sound quality" dan weet ik niet precies hoeveel dat is.. en natuurlijk is dat persoonijk, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat iemand ongveer met verbeterd bedoeld_PoTaToX_ schreef op 25 May 2003 @ 15:24:
Volgens mij zijn hier al best veel topics over.. zoals deze:
Het grote (oude/nieuwe) IPod topic en
Nieuwe iPod
search is heel handig![]()
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Zelf zou ik persoonlijk voor de nieuwe gaan, deze krijgt tenmiste nog nieuwe firmware mee en heeft zeer handige extra's tegen over de oude iPod. Enigste nadeel zou kunnen zijn dat als je de 10GB wilt dat je geen AB en dockingstation hebt. Bij de oude 10GB had je wel een AB erbij.
Verwijderd
heb een nieuwe en ben erg tevreden.
Ze zijn allebei ongeveer even groot en even zwaar... qua bediening zit er ook weinig verschil tussen en qua capaciteiten komen ze ongeveer in dezelfde maten. Ik neem aan dat je de 10 Gb wel duur genoeg vindt? Dan maakt het IMHO weinig uit.
* Delerium heeft zo'n ouwe.
Ik kan wel nadenken over een uograde naar zo'n nieuwe, maar wat win ik ermee? Kortere batterij-duur is misschien zo'n nadeel die je niet wilt.
[edit]Beide zijn klein, mooi en cool.
[ Voor 8% gewijzigd door Delerium op 26-05-2003 10:36 ]