Ik zit met een wazig probleem. Volgens mij draaien mijn HD's / CD-rom speler niet in optimale configuratie. Dus ik de 'help, mijn IDE-config is brak' FAQ gelezen, en Intel Application Accelerator geïnstalleerd. Alleen, nu heb ik met twee verschillende tooltjes twee verschillende uitkomsten.
Nero Infotool

Primary Master: DMA 'aan'
Primary Slave: DMA 'uit'
Secondary Master: DMA 'aan'
Secondary Slave: DMA 'uit'
Intel Application Accelerator

Primary Master: U-DMA5
Primary Slave: U-DMA2
Secondary Master: U-DMA5
Secondary Slave: U-DMA5
De kabels heb ik nog niet vervangen - screenshots gemaakt via remote administrator sessie, dus gaat a.t.m. ff lastig - maar dat kan ik nog doen. Maar hoe komt het dat twee verschillende programma's heel iets anders aangeven? En, belangrijker: welke moet ik vertrouwen en welke niet? Want ik heb eerlijk gezegd het idee dat IAA betrouwbaarder is dan NI, maar aan de andere kant merk ik het veel meer als er schijfactiviteit is @ m'n Maxtor HD dan dat er schijfactiviteit is @ m'n Western Digital HD's....
Specs:
Windows 2000 Professional, SP3 + Pre-SP4 fixes
Hardware van m'n PC
Nero Infotool

Primary Master: DMA 'aan'
Primary Slave: DMA 'uit'
Secondary Master: DMA 'aan'
Secondary Slave: DMA 'uit'
Intel Application Accelerator

Primary Master: U-DMA5
Primary Slave: U-DMA2
Secondary Master: U-DMA5
Secondary Slave: U-DMA5
De kabels heb ik nog niet vervangen - screenshots gemaakt via remote administrator sessie, dus gaat a.t.m. ff lastig - maar dat kan ik nog doen. Maar hoe komt het dat twee verschillende programma's heel iets anders aangeven? En, belangrijker: welke moet ik vertrouwen en welke niet? Want ik heb eerlijk gezegd het idee dat IAA betrouwbaarder is dan NI, maar aan de andere kant merk ik het veel meer als er schijfactiviteit is @ m'n Maxtor HD dan dat er schijfactiviteit is @ m'n Western Digital HD's....
Specs:
Windows 2000 Professional, SP3 + Pre-SP4 fixes
Hardware van m'n PC
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 15:14 . Reden: typo's ]