Sony TRV80E Firewire wil niet. Kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Hoi,

Gister heb ik de Sony TRV80E Mini DV camera aangeschaft maar ik krijg hem in XP niet aan de praat via firewire. ik gebruik de firewire ingang op mn Audigy 2.
Met de (oudere) Sony DVcamera (en kabel) van mijn huisgenoot ziet XP zijn camera direct, maar mijn camera geeft geen sjoege.. Zou het de kabel kunnen zijn. In het boekje staat dat ik een "Sony i.LINK 4-pins naar 4 pins kabel" nodig heb. Maar aangezien de cam van mn huisgenoot ook van sony is had ik verwacht dat t zou moeten werken. kan ik aan de kabel zien hoeveel pins deze heeft?

moet ik echt een i.LINK kabel kopen van sony of moet een ander merk ook werken?

oplossingen welkom! :)

[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 25-05-2003 17:36 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
euhmmm, anyone? :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

ik geloof dat er wel vaker mensen zijn die problemen hebben met de firewire poort op hun audigy.
dat kwam geloof ik doordat de firewire poort op de audigy geen echt firewire poort is.
in de search zal daar vast wel wat over te vinden zijn.

ohja, graag niet meer binnen 24 uur kicken.

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
geen echte? eh?
met een andere DV cam werkt t anders prima.. t gaat me meer om de vraag of er verchillende soorten firewire kabels zijn of dat t gewoon had moeten werken zo..

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 11:10
Mijn JVC DV cam werkt ook prima icm m'n Audigy, daar ligt het denk ik niet aan.
En wat de kabel betreft, 1 uiteinde past in de camera en de andere in de Audigy. Welk merk maakt niet uit, als de connectoren maar goed zijn.

Bedenk me net dat mijn pa ook een DV cam van Sony heeft, en we maken beide gebruik van dezelfde FiWi kabel.

[ Voor 22% gewijzigd door Expecho op 26-05-2003 00:03 ]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Laatst had iemand ook zo'n probleem, bleek wel degelijk aan de kabel te liggen. Ik zal ff zoeken.

[ Voor 36% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-05-2003 00:58 ]

Aannames zijn fataal.

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
kewl, thnx!

==

sollution: cam aan de adapter hangen... weirddddddddddd. anyway, WERKT!

[ Voor 79% gewijzigd door dadj op 26-05-2003 22:37 ]

Pagina: 1