Hoi ik heb een probleempje met access al een tijdje heb ik het geprobeerd en de handleiding gelezen maar ik kom er niet uit mede omdat ik ook niet precies weet wat de terminology is binnen access en dus beperkt ben in mijn zoek mogelijkheden naar een oplossing.
de velden zijn het volgende.
Naam/Pt nummer /geboorte datum/ aantal onderzochte plekken
hans ... .. 63372 . . . . . 17-7-2000............ 5
tweede lijst is
onderzochte plek / Pt nummer/ Naam/ histology
1
2
3
4
Ik wil deze 2 verschillende tabellen in 1 database zetten! dus als ik bij de eerste op Pt nummer in tabel 1 druk zie ik alle spots 1 2 3 4 en bijbehorende histology uit tabel 2 of nog beter als ik bij "aantalonderzochte plekken bij onderzoek" bijvoorbeeld op het aantal druk in tabel 1 dat ik tabel 2 zie als ik daar bijvoorbeeld 5 plekken heb onderzocht dat ik dan krijg.
de velden zijn het volgende.
Naam/Pt nummer /geboorte datum/ aantal onderzochte plekken
hans ... .. 63372 . . . . . 17-7-2000............ 5
tweede lijst is
onderzochte plek / Pt nummer/ Naam/ histology
1
2
3
4
Ik wil deze 2 verschillende tabellen in 1 database zetten! dus als ik bij de eerste op Pt nummer in tabel 1 druk zie ik alle spots 1 2 3 4 en bijbehorende histology uit tabel 2 of nog beter als ik bij "aantalonderzochte plekken bij onderzoek" bijvoorbeeld op het aantal druk in tabel 1 dat ik tabel 2 zie als ik daar bijvoorbeeld 5 plekken heb onderzocht dat ik dan krijg.
[ Voor 4% gewijzigd door Chadi op 25-05-2003 16:49 ]