• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
Ik heb op het moment een Sony CMD-J5. Echt een fijne telefoon al loopt het beestje een beetje op het einde van zijn latijn...

Ik ben dus een beetje op zoek naar een nieuwe.

Ik wil graag een Sony(-Ericsson).
Mijn oog was (natuurlijk) op de P800 gevallen. Maar deze heb ik alleen gezien met abbo's. Abonoment is geen optie want zoveel geld heb ik gewoon niet.

Dus heb ik verder gekeken naar de andere phones van SE:
voornamelijk de nieuwe T-serie en dan de T100, de T600 en de T310. Deze hebben een mooi design en ik denk ook wel een redelijke prijs.

Zijn er goede prepaid pakketten met deze 4 GSM's (P800 - T600 - T310 - T100)?

This is the Way.

Verwijderd

Vodafone heeft de Sony-Ericsson T200 als prepaid.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06
Kijk eens rond op TelecomVergelijker.nl zou ik zeggen, daar vind je wel goede aanbieidngen. Ze doen daar volgens mij alleen niet aan prepaid-pakketten, maar toch zijn deze aanbiedingen over het algemeen goedkoper dan los kopen of prepaid.

Anders zou je bij individuele winkels moeten gaan kijken, eerst zelf een beetje zoeken dus...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Prepaid pakketten zijn bijna altijd een vaste selectie toestellen die overal op dezelfde manier verkocht worden. Meestal heeft een provider naast elkaar 5-10 toestellen in het assortiment. Dat zou je kunnen vinden op de sites van de provider en eventueel bij Belcompany (overzichtelijkste site van een echte winkel). Maar vaak is het prijsverschil met een los toestel in de Pricewatch wel erg klein. Het voordeel van een los toestel is dat je geen simlock hebt en je oude kaart zonder gedoe kunt overzetten. Anders ben je beperkt tot het assortiment van de provider die je nu hebt.
De P800 zal niet snel in een prepaid pakket verschijnen. Dat wordt gewoon te duur en met de meeste providers kun je met prepaid maar de helft van de mogelijkheden van het toestel gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 18:50
Als je 40 minuten of meer per maand belt kun je al kijken naar de abonnementen. Dat kan ook nog al schelen. Zowel voor de kosten van de telefoon als voor het bellen.

Bel je minder dan moet je gewoon een paar winkels afgaan. Ik raad je alleen aan om bij een echte telecomwinkel te kopen aangezien die echte banden hebben met provoders en veel meer kunnen doen dan bijvoorbeeld blokker of bart smit.

Ik kan het weten, want ik heb een hele tijd in een telecomshop gewerkt. En als er dan weer iemand van de blokker naar ons werd doorgewezen konden wij niks doen en zaten ze met de gebaklken peren.

In ieder geval succes!

Greetz, Ander || Specs

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Abonnement, en kijk ns naar de T610
Een ondernemersabonnement heb je al vanaf 5 euro ;)

[ Voor 44% gewijzigd door P.B. op 25-05-2003 15:28 ]

Verwijderd

Loop eens binnen bij een Mediamarkt. Tot mijn verbazing hadden ze de T300 voor 122 euro terwijl ze voor de T200 nog meer dan 200 euro vroegen. Ik vroeg nog na af dat geen fout was maar men zei dat het echt klopte. Vreemd, want de T200 doet nu overal ongeveer 129 euro. Ik heb er in februari nog 149 euro voor betaald. Geen geweldige telefoon maar wel een fijn, klein degelijk model.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Duncan schreef op 25 May 2003 @ 15:28:
Abonnement, en kijk ns naar de T610
Een ondernemersabonnement heb je al vanaf 5 euro ;)
Dat heeft ook weer nadelen; je hebt KVK nodig en vaak is de toestelkorting veel lager.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
reuzekind schreef op 25 May 2003 @ 16:58:
[...]

Dat heeft ook weer nadelen; je hebt KVK nodig en vaak is de toestelkorting veel lager.
KVK Nodig, ja
Toestelkorting veel lager, nee

De korting is juist veeeeeeeeeeeeeeeeel hoger

Verwijderd

HIValicious schreef op 25 mei 2003 @ 14:27:
Abonoment is geen optie want zoveel geld heb ik gewoon niet.....

Zijn er goede prepaid pakketten met deze 4 GSM's (P800 - T600 - T310 - T100)?
De P800 prepaid ? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 23:09 ]

Verwijderd

ik snap het ook niet helemaal,

je hebt geen geld voor abbo maar wilt een telefoon met een prijs los van rond de 800/900 euro, vergis je je niet enigzins?

die P800 is niet te doen met prepaid..
Pagina: 1