Ja wacht even....dus als ik het goed zie instrueer je RPM hier expliciet het volgende te doen:
"Negeer alle ingebouwde beveiligingsmechanismen die controleren of pakketten waar dit nieuwe pakket van afhankelijk is ook daadwerkelijk geinstalleerd zijn; overschrijf daarnaast gerust oudere of nieuwe versies van dezelfde bestanden of packages als die toevallig al op het systeem geinstalleerd zijn; dat zal me allemaal een zorg zijn".
Dat je vervolgens met een niet al te best werkende setup blijft zitten laat me niet echt steil achteroverslaan van verbazing ofzo
Anyway: hoe kwam je op het idee die opties te gebruiken (wat voor foutmeldingen kreeg je anders, en wat gaf je het idee dat deze niet terzake deden, bijvoorbeeld?), en laat dit een les zijn om de volgende keer daar wat minder snel mee te zijn
Als in: die checks zijn daar natuurlijk niet voor niets ingebouwd; het is eigenlijk een misser in de manual page dat er niet in grote letters bij staat "Gebruik deze optie niet tenzij je precies weet waar je mee bezig bent!!"
Edit: En heb de topictitel ietsje duidelijker gemaakt
[
Voor 15% gewijzigd door
Wilke op 25-05-2003 23:50
]